“Deilig, kjapp familiemiddag”
Anmeldelse av Nordby Wok

Nordby Wok
Vurdert som nr. 20 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Før vi skulle handle stakk vi innom dette stedet.

Billig buffet med kylling, biff og vegetar i Asian style.

Sønnen digger innbakt kylling og nudler
Samboer stekt ris
Og jeg kylling i currysaus

Man tar det man vil ha og for oss tre med drikke kom det på 395kr.
Synes det var verdt pengene for å si det sånn.

Hit drar vi garantert tilbake

Takk, jeanettej661

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

For SEK 129 kan man spise så mye man vil på dette stedet. Menyen er rikholdig med flere wokede og frityrstekte retter. Fatene etterfylles stadig så den er alltid fersk/varm. God salatbuffet inngår. Gode kokker gir god mat. Kan anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Norwegian_couple4
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Tydeligvis et populært sted, mye folk, men dessverre dårlig mat, ikke verdt kr 129,-/pers. Vegetarvårrullene hadde mindre enn 10% fyll. Frityrstekt kylling var mest deig (frityren rundt) og lite kylling. Det var så mye deig at deigen var rå i midten. Biffretten ser god ut, men hadde en rar bismak? Elsker asiatisk mat, men dette var dårlig! Anbefales ikke!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Atle73
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Buffe. Perfekte grønnsaker og gode smaker. Spis så mye du vil for 129,- skikkelig «value for money» . Litt kø for å få mat- men til gjengjeld stadig rullering så alt var varmt og ferskt

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Lene L
Anmeldt 15. oktober 2017

Rimelig og særdeles god mat! Buffét hvor du tar det du vil og hvor mye du vil. Bra utvalg retter og ulike gode smaker, inkludert salatbar.

Siden dette er et populært tilbud er det fullt til tider og kan være vanskelig å finne ledig sitteplass, men tålmodighet lønner seg.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, VeHelg

Reisende som så på Nordby Wok, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Nordby Wok? Del dine erfaringer!