Gratis avbestilling frem til 26.08.22
ScandicHotels.com
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var på kurs og konferanse. Konferansedelen vat flott. Flotte og store rom. God mat. Spesielt frokosten. En unggutt stod å lagde omelett etter ønske som var supergod. Vi var ca 70 stk på kurs. Personalet var høflige

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 894hannes
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Blid, rask og hyggelig velkomst i resepsjonen. Lett og parkere. Fikk rom der tv ikke fungerte,ble byttet på 2 minutter. Ankom sent så det ble ikke middag , men å sitte i recepsjonen og se utover byen er veldig hyggelig. Ok rom, bra renhold og kjempegod seng. Frokosten var veldig bra, hadde det som du forventer. Absolutt et hotel jeg kommer tilbake til

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Kai T
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell til å feire nyttår eller jul. Hyggelig betjening, flotte rom og god mat. Kort vei inn til sentrum, og til ferga mellom Sandefjord og Strømstad. Kort vei til Svinesund og Nordbysenteret...

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Lena H
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er 2 gode kamerater som skulle avslutte golfsesongen med å anvende hotellets golfpakke.
Hotellet ligger veldig bra til med utsikt over havna. Meget godt mottatt, flott rom, tre retters deilig middag, frokost, en runde golf som hotellet tilrettela på en fortreffelig måte. Bar og restaurant har en hyggelig atmosfære og med god service. Hit kommer vi tilbake..

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, Arvewear
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Flott og diskré å ta med seg elskerinden til.
Hadde et fantastisk opphold med masse kos. God mat i restaurant på kvelden.
Tar gjerne turen igjen ved neste anledning. :-)
Min veninde fra Murmansk var også veldig fornøyd ;-)
God service
W Zakariassen