Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Expedia.comUSD 127
ScandicHotels.comUSD 127
eDreams
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Dette er 4. gangen vi er på Laholmen. Flott hotell, proffesjonell og hyggelig betjening. Litt stiv pris, men hotellet leverer. Vi spiste julebuffet, som var svært allsidig og velsmakende. Frokosten er nærmest på et eget nivå, fantastisk.Vi har allerede avtalt å møtes igjen på Laholmen til sommeren!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Terje_v_k
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og grei service, men ryddet bort frokosten 10-12 min før tiden, noe som ikke settes pris på av en sulten familie...
Også veldig lytte rom, så vi hørte en del bråk gjennom kvelden og natten

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 288marien
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Var på kurs og konferanse. Konferansedelen vat flott. Flotte og store rom. God mat. Spesielt frokosten. En unggutt stod å lagde omelett etter ønske som var supergod. Vi var ca 70 stk på kurs. Personalet var høflige

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 894hannes
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Blid, rask og hyggelig velkomst i resepsjonen. Lett og parkere. Fikk rom der tv ikke fungerte,ble byttet på 2 minutter. Ankom sent så det ble ikke middag , men å sitte i recepsjonen og se utover byen er veldig hyggelig. Ok rom, bra renhold og kjempegod seng. Frokosten var veldig bra, hadde det som du forventer. Absolutt et hotel jeg kommer tilbake til

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Kai T
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell til å feire nyttår eller jul. Hyggelig betjening, flotte rom og god mat. Kort vei inn til sentrum, og til ferga mellom Sandefjord og Strømstad. Kort vei til Svinesund og Nordbysenteret...

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Lena H