Gratis avbestilling frem til 26.08.22
ScandicHotels.comUSD 150
2025 av 583 anmeldelser
Anmeldt 16. april 2020

Var på golf tur ved Strømstad med noen venner, og bodde meget behagelig- og godt på selveste Scandic Laholmen. De var vant med norske seiling og golfgjester, og ga oss super service, hyggelig rom, og ekstremt god mat. Selv om det kun ble et kort opphold, var gruppen meget fornøyd med hotellet på alle måter. Vi kommer tilbake! d:o)

Romtips: Rom med havutsikt!
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 19. februar 2020

Veldig sentralt plassert hotell. Dyr parkering (120 SEK) men like i nærheten er det kommunal parkering som er gratis etter kl. 15 på lørdager og hele søndag. Anbefaler å betale et par hundrelapper ekstra for sjøutsikt. Helt greit rom, men litt svak belysning.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TomL695
Anmeldt 26. desember 2019

Kjempeflott hotell, med fine store rom.
Vi hadde et rom med fantastisk utsikt.
Beliggenheten på hotellet er perfekt.
Innsjekk og utsjekk gikk smertefritt, veldig hyggelig og hjelpsom resepsjonist.
Frokost med stort utvalg.

Dato for oppholdet: desember 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KarianneKristiansen
Helene B, Marknadschef på Scandic Laholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Topp score och fint beröm, tusen tack, vi blir så glada!

Varmt välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar,

Anmeldt 25. november 2019

Har bodd her 5 ganger både i jobb og privat. Veldig hyggelig service og fine rom.
Kommer helt sikkert til å bo her igjen. Kort vei til alle severdigheter i sentrum av Strømstad. Helt grei med parkeringsplasser på hotellet.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Jarle E
Helene B, Marknadschef på Scandic Laholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2019

Jarle, stort tack för fint betyg och värmande beröm, det behöver vi i novembermörkret!

Du är så välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar,

Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

På bakgrunn av Tripadvisor anbefalingene så valgte vi (jeg og konemor) Scandic Laholmen som overnattingssted. Grei pris, moderne pent hotell med trivelig atmosfære. Rent og fint rom med kjempefin utsikt over bukta utenfor. Frokosten var ett kapittel for seg. Brød og rundstykker var varme og nybakt, det stod en kokk og lagde eggerøre etter ens ønske og alt tenkelig tilbehør var tilgjengelig. Vaffeljern og vaffelrøre var også tilgjengelig, så man kunne steke seg nystekte vafler for å runde av en tett på perfekt frokost.

Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Q504WPfrankf
Helene B, Marknadschef på Scandic Laholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Hej och tusen tack för toppbetyg och ett trevligt och utförligt omdöme, vi blir så glada här på Laholmen!

Varmt välkommen tillbaka!