Expedia.comUSD 105
ScandicHotels.comUSD 113
Orbitz.comUSD 105
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Sentralt og fint beliggende hotell. Pent spiseområde med utsikt. Ganske slitent rom og mye støy fra parkeringsplassen. Første vi ser på rommet er en vifte, og skjønner fort at det er pga dårlig aircon. Veldig lite vanntrykk i dusjen. Mulighet for å ha hund. Vennlig personale. Frokosten var inndelt i tider pga korona og da vi kom til frokost 10.30 var mye tomt. Ekstremt smale parkeringsplasser om man finner en da. Greit men ikke så bra som det kunne vært.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Reisefroken
Anmeldt 16. april 2020

Var på golf tur ved Strømstad med noen venner, og bodde meget behagelig- og godt på selveste Scandic Laholmen. De var vant med norske seiling og golfgjester, og ga oss super service, hyggelig rom, og ekstremt god mat. Selv om det kun ble et kort opphold, var gruppen meget fornøyd med hotellet på alle måter. Vi kommer tilbake! d:o)

Romtips: Rom med havutsikt!
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 19. februar 2020

Veldig sentralt plassert hotell. Dyr parkering (120 SEK) men like i nærheten er det kommunal parkering som er gratis etter kl. 15 på lørdager og hele søndag. Anbefaler å betale et par hundrelapper ekstra for sjøutsikt. Helt greit rom, men litt svak belysning.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TomL695
Anmeldt 26. desember 2019

Kjempeflott hotell, med fine store rom.
Vi hadde et rom med fantastisk utsikt.
Beliggenheten på hotellet er perfekt.
Innsjekk og utsjekk gikk smertefritt, veldig hyggelig og hjelpsom resepsjonist.
Frokost med stort utvalg.

Dato for oppholdet: desember 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KarianneKristiansen
Helene B, Marknadschef på Scandic Laholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Topp score och fint beröm, tusen tack, vi blir så glada!

Varmt välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar,
SCANDIC LAHOLMEN

Helene Berntsson

Anmeldt 25. november 2019

Har bodd her 5 ganger både i jobb og privat. Veldig hyggelig service og fine rom.
Kommer helt sikkert til å bo her igjen. Kort vei til alle severdigheter i sentrum av Strømstad. Helt grei med parkeringsplasser på hotellet.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Jarle E
Helene B, Marknadschef på Scandic Laholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2019

Jarle, stort tack för fint betyg och värmande beröm, det behöver vi i novembermörkret!

Du är så välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar,
SCANDIC LAHOLMEN