Expedia.comUSD 107
ScandicHotels.comUSD 113
FindHotelUSD 105
2025 av 587 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Prøvde å få ny håndkle. Fikk det ikke til... resepsjonisten sa at han ikke hadde noe tilgang til rene håndklær og jeg må bruke det som jeg har... håpløst. På booking står det - daglig rengjøring, men det gjøres ved forespørsel. Hvis det ikke ble gjort (viste ikke det), skal du bruke håndkle fra gulv..:)

Romtips: Ikke glem å bestille rengjøring på forhånd
Takk, elena k
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hotel Laholmen leverte flotte opplevelser, et hotell med bra standard i sentrum av Strømstad. Hyggelig personale, god mat og en trivelig lounge bar med utsikt over byen og båthavnen. I Strømstad er det mye å finne på, shopping, flott natur og parkområder. Kysten fra Strømstad til Gøteborg tilbyr mange flotte steder verdt å besøke. Vi liker Laholmen hotel og kommer tilbake ved neste anledning.

Romtips: Vær tidlig ute om du skal ha parkeringsplass bed hotellet.
Takk, torer640
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Sentralt og fint beliggende hotell. Pent spiseområde med utsikt. Ganske slitent rom og mye støy fra parkeringsplassen. Første vi ser på rommet er en vifte, og skjønner fort at det er pga dårlig aircon. Veldig lite vanntrykk i dusjen. Mulighet for å ha hund. Vennlig personale. Frokosten var inndelt i tider pga korona og da vi kom til frokost 10.30 var mye tomt. Ekstremt smale parkeringsplasser om man finner en da. Greit men ikke så bra som det kunne vært.

Takk, Reisefroken
Anmeldt 16. april 2020

Var på golf tur ved Strømstad med noen venner, og bodde meget behagelig- og godt på selveste Scandic Laholmen. De var vant med norske seiling og golfgjester, og ga oss super service, hyggelig rom, og ekstremt god mat. Selv om det kun ble et kort opphold, var gruppen meget fornøyd med hotellet på alle måter. Vi kommer tilbake! d:o)

Romtips: Rom med havutsikt!
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 19. februar 2020

Veldig sentralt plassert hotell. Dyr parkering (120 SEK) men like i nærheten er det kommunal parkering som er gratis etter kl. 15 på lørdager og hele søndag. Anbefaler å betale et par hundrelapper ekstra for sjøutsikt. Helt greit rom, men litt svak belysning.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TomL695