“Strålende mat og service!”
Anmeldelse av Kosterhavets Ekobod

Kosterhavets Ekobod
Vurdert som nr. 11 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Strålende mat og service! Vi ble tatt i mot med brede smil og en super hyggelig tone. Fantastisk lam fra Koster, lokale ingredienser med rustikk og elegant tilberedelse. God vinanbefaling. Dette er en restaurant på et meget høyt nivå! Anbefales!

Takk, OhAh

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

269 for 10 reker og brød. Ikke så glad i barn her. Etter at vi hadde brukt over 850 SEK på mat og drikke løp barna rundt og kjøpte seg en ispinne på brygga. Jeg satt med fult glass ved bordet men de likte ikke at barna kom inn i hagen med ispinner. Det ødela den idylliske opplevelsen for oss. Kommer nok ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, NinaAng
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Restaurant som holder til i fantastiske omgivelser på nord koster. Hagen innbyr til hyggelig passiar med god mat og drikke. Dessverre har verten et tilnærmet fanatisk forhold til naturvin og ved spørsmål om normal vin fikk vi negative tilbakemeldinger. Vi har spist mat der flere ganger og denne er god, men noe dyr. De har og noen ganger (blir fort tomt) kanelboller fra Kosters Tredgårdar.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Thogerito
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Nydelig økologisk mat, veldig hyggelig stemning. Betjeningen er super trivelig og ordentlig opptatt av maten, råvarene og gjestene. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, OhAh
Anmeldt 12. august 2018

Koselig økologisk hage restaurant med spennende retter på menyen som varierer fra uke til uke i sommersesongen. Meget god økologisk mat og forfriskende lokalt håndverksøl. Vennligstilte servitører og servitriser gjør besøket til Sveriges vestligste restaurant fullkomment.

Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Elsi G

Reisende som så på Kosterhavets Ekobod, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Kosterhavets Ekobod? Del dine erfaringer!