“Elendig service”

Laholmens Fisk Strömstad
Vurdert som nr. 13 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Bra meny, fin beliggenhet og god mat. Helt håpløs service. Virket bare som vi var i veien. Ikke et smil, ikke en kommentar. Her ødelegger servitørens holdning hele opplevelsen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, froid12345

Anmeldt 10. august 2019

Har vært her flere ganger. God mat. Dårlig service!! Servitører som ikke har peiling. Ikke verdt det om man ønsker en god opplevelse! Sa ifra flere ganger om diverse ting, men vi fikk aldri det vi ba om! For den prisen betaler for sjømat er det faktisk ikke verdt det! Er flere steder her med akkurat samme sjømat!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Charlotte N
Anmeldt 31. juli 2019

Et pluss at barn kan bestille fra voksenmenyen å få halv porsjon. Dagens fisk var torskerygg med smør og poteter. For 299 kr synes jeg dette ble litt for enkelt. Gode rekesmørbrød med ferske reker, men også disse litt overpriset. Her ble det litt for dyrt til at man føler man får verdi for pengene.

2  Takk, Marskiege
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Maten her var utrolig god. Vi bestilte rekesmørbrød og Fish & Chips. Vi fikk masse reker og remuladen med fisken var utrolig god. Service var grei, koselig sted

1  Takk, BjornIsak
Anmeldt 23. juli 2019

... men maten var greij
Men dette har ikke så mye å si hvis servicen er helt elendig.
Ryddet ikke bordet blant annet og servitør ble fornærma etter at han ga oss feil mat og bare lempa den andre maten på bordet uten å si noen ting

Takk, June A

Reisende som så på Laholmens Fisk Strömstad, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Laholmens Fisk Strömstad? Del dine erfaringer!