“Verste opplevelsen noen sinne”
Anmeldelse av terrassen bar & Køk

terrassen bar & Køk
Vurdert som nr. 39 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 2. august 2021

Dro til denne restauranten/baren på en mandag. Var der i 45 minutter og hadde en ok opplevelse, men det var helt helt dødt. Det verste skjedde da vi skulle forlate lokalet. Da fikk vi en «takk for i kveld» av bartendere med venner, etterfulgt av full latter av de som jobbet der. Dette var åpenbart for å få drite ut oss. Ekstremt ubehagelig og aldri opplevd noe lignende. Gikk fra stedet med en dårlig følelse. Vil ikke anbefale å besøke dette stedet hvis dere ikke vil ha bartendere og straff som ønsker at du skal gå derfra med en dårlig opplevelse. Finn dere et mer trivelig sted :)

Takk, 360odab

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Bra mat, maten kom raskt. De har en bred meny. Flott for familier med små barn. Vi anbefaler husets burger. Vi kommer gjerne tilbake. Og prisen er det ikke noe å si på.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, toreriks2018

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på terrassen bar & Køk, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i terrassen bar & Køk? Del dine erfaringer!