Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Agoda.comUSD 114
Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte rommet samme dagen på vei til Sverige. Etter 3t kjøring ringer dem fra "hotellet" for og si at de har dobbelbukket vårt rom å at vi ikke får dette! Vi forteller mannen i telefonen at vi allerede har ringt dere og bekreftet sen ankomst å div.
Når vi kommer dit er det dårlig m parkering og vi sjekker inn på et rom som er ganske skittent og utrolig slitt! ( virker som de bare ga oss et rom som allerede var brukt) Sengene var utrolig harde og badet var kjassent, her er det ikke gjort ordentlig rent på lenge! Morgenen etterpå ventet en ganske simpel frokost og toalettet på rommet vårt funket jo plutselig ikke. De sa de hadde prøvd å fikse det i forkant av at vi kom noe som også tyder på at vi har fått et veldig slitt rom.

ALDRI tilbake hit!

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Kvinlaug95
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Hadde 2 netter her i forbindelse med julehandel.
Et hotell som bærer preg av slitasje, kunne trengt en oppgradering
Hyggelig personale og god service,billig overnatting
Kommer gjerne til å brukes igjen.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 925beatricem
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Når man som gjest kommer etter en lang tur å skal sjekke inn. Så det første man møter er att damen bak i resepsjonen klager på prisen jeg bestilt i appen hotels.com att jeg kjøpt for billig. Det er ikke mitt problemer. Jeg som kunde har fått den prisen, skal jeg betale mere for att de har annet pris normalt sett. De må her melde seg ut av hotels.com samarbeidet eller ordne opp. Jeg som kunde har ikke lyst å ta en diskusjon når man skal sjekke inn som om det er mitt problemer.. Ellers så var det romet jeg fikk fint. Savner kjøleskap. Frukost enkel ikke noe spesielt.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, tompa76
Anmeldt 8. oktober 2019

Vi trengte kun et overnattingssted for en natt i nærheten av Nordby Shoppingsenter. Helgen blei fin takket være en god natts søvn og en nydelig frokost. Ingen overdådig frokostmeny. Men god sunn og smakfull morgenmat. Hotellet er lite og enkelt, men med dertil enkelthet i det meste.Trivelig personale og rent og pent. Enkel parkering og enkelt å sjekke inn/ut. Et hotellvalg vi absolutt kommer til å velge igjen ved neste korsvei.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Terje Bådin S
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Fysj og fy!!! Første rommet luktet som et røykerom. Men de var hyggelige og lot oss få et annet rom. De sa at rommet vi hadde leid, kunne de ikke leie ut om igjen samme natt, men det gjorde de. Fy fy...

Det nye rommet vi fikk virket topp med en gang vi fikk det. Men det var helt til jeg satt meg i den ene stolen. Det luktet rart, det samme sa samboeren min, han sa det kom en eim bort dit han lå på sengen. Jeg reiste meg og syntes det luktet urin. Tok av meg buksen for å lukte. Fytti katta, jeg måtte putte buksen i en pose. Æææsj... trenger jeg å si noe mer..

Vi kommer ikke igjen!!!

Dato for oppholdet: september 2019