Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet med Bobil 1 natt. Hadde forhåndsbestilt og kunne sjekke inn på innsjekk automat ved resepsjon etter stengetid. Litt tungvint innsjekk om du ikke er litt teknisk. Men gikk bra.

Flotte plasser med både egen grill vann og avløp til hver plass. Strålende.

Kommer gjerne tilbake neste gang vi er i området.

1  Takk, oscarsII
LagunenCampingStugor, Kommunikationsansvarig på Lagunen Camping & Stugor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hej,

Så fint att ni trivdes i vår fina Bobilpark. Varmt välkomna tillbaka!

Med vänliga hälsningar,
Tilde

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted! Bodde her med familie på to voksne og to barn. Hytta var stilfull og moderne, hadde både kjøkken og bad og generelt god romløsning for en familie, stor terasse og flott beliggenhet. Og alt var skinnende rent :-)

Takk, Einar_Weider

Hej Einar!

Vad kul att höra att ni hade en fin semester hos oss i våra Bergsbystugor. Välkomna tillbaka önskar vi på Lagunen!

Med vänliga hälsningar,
Tilde

Anmeldt 3. oktober 2018

Vår favorittplass hvor vi alltid føler oss som hjemme. En fantastisk personal som er der for oss som kunder. Tror mange ganger jeg er hjemme sammen med storfamilien. Fine aktiviteter i området både på sykkel og til fots. Uansett når vi komme så er det kult å være her. På vinteren er det fantastisk med badstu og badestamp. Kan ikke tenke meg at disse fasilitetene kan bli bedre men neste år vi kommer har de funnet frem noen nye saker en kan kose seg med. Priswn er litt høg men det oppveies av service og fasiliteter. Vi sees snart igjen

Romtips: Dette er ikke et hotell men en campingplass med en mengde fasiliteter.
Takk, TerjeA5
pelleolausson, Ägare på Lagunen Camping & Stugor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2019

Tack Terje A5 för dina fina ord om Lagunen. Det värmer och stärker :)

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Litt dyrt, men flott campingplass med mange aktivitetsmuligheter. Fantastisk fint utebasseng. Hyggelig personale. Artig minigolf. Skulle ønske utsjekk var kl. 14:00 isf. kl. 12:00. Mange ønsker å komme seg av gårde tidlig, men det ville vært en flott gest til de som ønsker å ta det litt med ro før avreise.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, tonje_berger_ausland
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Det var lite anvendelig for små barn på lekeplasser. Mye vedlikehold trengs. Dere må også gjøre noe med avløpene spesielt på damebad i servicehus. Det lukter kloakk (bajs)!
Veldig dyrt også. Koster jo ekstra for alt! Dusj er stortsett med i prisen på campingen i Sverige..
Tror vi velger en annen plass i Strømstad neste år, da vi alltid ferierer i Sverige med vår campingvogn.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Renate F
LagunenCampingStugor, Informationsansvarig på Lagunen Camping & Stugor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2019

Hej Renate, tack för din recension! Vi beklagar problemen med städet vi hade sommaren 2018, det är något som vi upptäckte och åtgärdade sent på säsongen. Nu har vi dock gjort stora förändringar och ser en stor förbättring.

Under sommarveckorna höjer vi priserna. Vi har öppet året runt och erbjuder andra härliga upplevelser av Bohuslän under andra tider på året mot ett lägre pris. Skälet till att vi tar betalt för dusch och tvättmaskin är främst för att vi hoppas att man då brukar vattnet med större försiktighet.

Hoppas att ni återvänder till oss och att vi kan ge er en bättre helhetsupplevelse då!

/Tilde