“Få med dere denne. Svært god mat. ”
Anmeldelse av Heat Restaurang

Heat Restaurang
Vurdert som nr. 3 av 57 Restauranter i Stromstad
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Heat tilbyr sushi og thai-retter. Restauranten ligger i en lav husrekke med utsikt mot fjorden i sentrum av Strømstad. Lokalet er ganske lite, har en hyggelig atmosfære, og en svært hyggelig og behjelpelig betjening. Vi valgte «9 småretter» fordi det ville gi et inntrykk av mye av menyen. En slik samlebestilling ga også mer for pengene enn om smårettene hadde blitt bestilt enkeltvis.
Vi angret ikke! Dette var virkelig godt fra første smårett. Her var det prima råvarer og et kjøkken som visste å behandle dem godt. Det var fin stigning fra rett til rett. Desserten var svært vellykket, også i forhold til forrige rett.
Ikke gå glipp av en flott matopplevelse her!

1  Takk, 769kjellj

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er vel den beste restaurant-opplevelsen vi har hatt i Strømstad. Vi bestilte en 9-retters tasting-meny med mange fantastisk gode smaker. Anbefalte en shiraz cabernet sauvignon som passet veldig godt til de asiatiske smakene.

1  Takk, Brennquik
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en fredagskveld med tapas fra Thailand (blekksprut, krabbe, blåskjell og søtpotet). Jeg kunne tatt en omgang til med blåskjell og søtpotet, men desserten med sjokoladekrem og is + kaffe var en meeeget bedre løsning. Oppmerksom betjening som gav oss rikelig med anledning til å be om mer/ta imot tilbakemelding var absolutt ett pluss. Gleder meg allerede til neste gang!

Takk, 342elisabethg
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og topp personale. Hyggelig betjening og god service. Hva mere kan du ønske. Anbefales

Takk, torehegg
Anmeldt 12. august 2018

Helt spesiell utsøkt Asiatisk mat. Vi har reist mye i Asia og Heat skrårer svært høyt på alle rettene sine.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Monica L

Reisende som så på Heat Restaurang, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Heat Restaurang? Del dine erfaringer!