“Anbefaler gjerne denne restauranten både for store og små.”
Anmeldelse av Heat Restaurang

Heat Restaurang
Vurdert som nr. 3 av 57 Restauranter i Stromstad
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Herlig asiatisk mat med mye krydder og smak til rimelige priser. Ferske råvarer er noe vi setter veldig pris på og det har de her. Beliggenheten er fin, sommer som vinter. Spesielt koselig når man kan sitte ute om sommeren.

Vi har vært her flere ganger og uansett om det er fullt og vi ikke har bestilt bord, finner de alltid en løsning så vi får plass. God service! Tre av fire er veganere, det begrenser selvsagt utvalget for oss, men vi finner alltid noe godt og personalet er kunnskapsrike og tilpasser gjerne. Fryd og gammen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anettens

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Litt pricy, men vel verdt pengene. Beste smaksopplevelsen jeg har hatt av asiatisk mat. Skikkelig balanserte matretter i forhold til salt, søtt og syrlig. Litt spicy, men ikke for mye når man velger de spicy rettene. Personalet var fantastiske. Kommer tilbake hit. Regn med å betale ca. 500-700 SEK hvis dere drikker vin eller øl til maten.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Simensk
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra, og innmari hyggelige servitører!
Maten var også veldig god til tross for lave priser. Anbefales!

Takk, 288marien
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Heat tilbyr sushi og thai-retter. Restauranten ligger i en lav husrekke med utsikt mot fjorden i sentrum av Strømstad. Lokalet er ganske lite, har en hyggelig atmosfære, og en svært hyggelig og behjelpelig betjening. Vi valgte «9 småretter» fordi det ville gi et inntrykk av mye av menyen. En slik samlebestilling ga også mer for pengene enn om smårettene hadde blitt bestilt enkeltvis.
Vi angret ikke! Dette var virkelig godt fra første smårett. Her var det prima råvarer og et kjøkken som visste å behandle dem godt. Det var fin stigning fra rett til rett. Desserten var svært vellykket, også i forhold til forrige rett.
Ikke gå glipp av en flott matopplevelse her!

1  Takk, 769kjellj
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er vel den beste restaurant-opplevelsen vi har hatt i Strømstad. Vi bestilte en 9-retters tasting-meny med mange fantastisk gode smaker. Anbefalte en shiraz cabernet sauvignon som passet veldig godt til de asiatiske smakene.

1  Takk, Brennquik

Reisende som så på Heat Restaurang, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Heat Restaurang? Del dine erfaringer!