“Ok sted”

Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021

Ok mat. Servitør forsøkte å lure oss til å kjøpe en annen vin en vi ønsket under påskuddet at den passet ikke til maten de hadde på restauranten. Hun ville selge oss en vin som var fem ganger prisen på systembolaget, mens den vi ønsket var priset to gangen

1  Takk, Veel2013

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God mat med med mye kylling. Hyggelig betjening, ok service. Enkelt og greit. Litt dyrt, men super lokasjoner rett ved Koster-båten

Dato for besøk: juni 2020
Takk, OhAh
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk 9-retter hvor hver rett var en sanseopplevelse både for øyne og gane. Ba om vinanbefaling og fikk god anbefaling. Eier er med og tar opp bestillinger og serverer mat, og tar gjerne en prat. En sprudlende og flott dame. Lokalene er intime og utrolig koselige. Dette var vår 2. tur hit og vi kommer garantert tilbake neste gang vi er i Strømstad.

Dato for besøk: november 2019
Takk, tonjeb263
Anmeldt 1. november 2019

Vi bestilte sushi take away fredag 25.10. Det så god ut, men smakt ikke godt så det meste ble kastet. Det verste var at jeg ble mat forgiftet, trolig av de rå rekene som det kun var jeg som spiste litt av. Jeg ble skikkelig dårlig og var dårlig flere dager etterpå.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Veel2013
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Dro dit fordi det sto at de var glutenfri vennlig, ca 10% av menyen var glutenfri. Maten var ok, ikke noe galt med den men heller ikke noe spesielt.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ida h

Reisende som så på Heat Restaurang, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Heat Restaurang? Del dine erfaringer!