StayForLong
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

En fantastisk campingplass i nærheten av Strømstad sentrum. Her får du flotte omgivelser, rene sanitæranlegg, flott butikk med hyggelige priser, kul minigolf, bra restaurant, fantastisk badeområde, flotte lekeplasser og ikke minst Daftø land. Pirater, karuseller og god mat. Har du/dere anledning, så må dere reise hit. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 496steinare
daftoresort, Informationsansvarig på Dafto Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2019

Tusen tack för ditt omdöme Steinar och varmt välkommen tillbaka :-)

Solig hälsning,
Emma Hermansson
Daftö Resort

Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi ankom lørdag ettermiddag og fikk plass som forventet. Da vi merket st det var spesialplugger på syrømuttakket på plassen, fikk vi låne overgang gratis. God service av alle ansatte, rent og pent, godt vedlikeholdt og hyggelig plass!

Takk, Espen H

Tack för dina fina ord och varmt välkommen tillbaka under 2019 :-)

Solig hälsning,
Emma Hermansson
Daftö Resort

Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Helt nydelig plass for familieferie. Sanitæranlegget oppe ved piratbyen er nytt og meget innbydende, ingen poletter og mange familiebad. Daftø land skuffer heller ikke. Hyggelig betjening og greie priser. Vi kommer gjerne tilbake:)

Takk, 716knutk
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 26 stk store og små som hadde booket teltplass nede ved vannet i sommer. Fikk bekreftelse i februar av en ansatt på Daftø at dette var i orden. Da vi ankommer har de dobbeltbooket denne teltplassen og andre ligger der. De unge ansatte var fortvilet og bad om unnskylding men de kunne ikke gjøre noe så de hentet sin sjef Mia. Lite ydmyk, frekk og lite serviceminded sa Mia at det eneste hun kunne gjøre var å legge oss på en stor felles teltplass ( i nedoverbakke).
Vi hadde jo ikke noe valg og ønsket en kompensasjon for dette her. Ga oss en bitte liten pengesum tilbake og minigolf!
Vi spurte om billetter til daftøland til barna men det kunne hun ikke!
Vi er utrolig skuffet over servicen og hennes lite profesjonelle håndtering av dette!!!
Hadde hjulpet med en beklagelse også.

4  Takk, anettekarlsen2018
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra opplegg for barnefamilier, passer best med barn fra 3 til ca 12, gode bademuligheter og et veldig rimelig og bra lekeland. Rimelig parkering, gode teltplasser med nær tilgang til vann, ser at det fort kan bli mye folk her i høysesongen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Jan Ingar K