eDreams
Anmeldt 5. november 2019

Vår leide hytte var en gledelig overraskelse: Den var moderne med gode fasiliteter samt en terrasse med flott utsikt over området. Middagen i resortens restaurant om kvelden var også en positiv opplevelse, likså frokosten neste morgen! Et sted som varmt kan anbefales!

Romtips: Velg hytte med utsikt
Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, gerdbw
Emma Hermansson, Gästservice/reception på Dafto Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Stort tack för ditt omdöme om oss och varmt välkommen tillbaka! :-)

Skepp O´Hoj!

Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Er på musikkseminar på en fantastisk campingplass. Her er alt lagt til rette for oss og for de som camper her. Vi har vært her flere ganger og kommer igjen mange ganger til. Hyggelige ansatte i resepsjon og restaurant. Flott minigolfanlegg som vi har turnering på hvert år. Stadig utvidelser og forbedringer år til år. Anbefales for store og små

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, 645paalh
Emma Hermansson, Guest Services / Front Office på Dafto Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2021

Va kul att läsa din recension om oss och att du var nöjd när du besökte oss under ett musikläger. Jag ber om ursäkt för att du inte har fått återkoppling tidigare. Varmt välkomna tillbaka när gränsen öppnar igen.

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

I år var vi litt sene med booking, så det ble bare noen dager på höglandet. Flott sanitæranlegg, og godt område å være på. Daftö vokser stadig, men leverer bra på service og renhold likevel.
Packhuset leverer god mat og bra underholdning til barna. Eneste minuset kan være prisen totalt sett, om en skal både ha daftøland og camping.

1  Takk, trondar
daftoresort, Informationsansvarig på Dafto Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2019

Tack för ditt fina omdöme och varmt välkommen tillbaka! :-)

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Teltet med et vennepar en hel helg. Teltplassen lå nede ved vannet, men på ei myr. Vi var ikke så heldige med været dessverre, men koste oss. Gode og rene fasiliteter. Eget «familiebad» med små toaletter, vasker, dusj og badekar for barna. Det var veldig populært. Det inngår ikke inngang til daftøland i prisen. En helt fantastisk minigolf!! Butikk på stedet. Campen er over et stooort område, så det blir litt og gå for og komme til butikk, badeland og daftøland hvis du camper ved vannet. Fin lekeplass i nærheten av teltet. Toaletter/dusj osv ligger ca fem min gange fra teltplassen. Lite lys på området om kvelden. Ta med lommelykt eller se til og ha strøm på tlf. Badelandet var fint, men det myldret med mennesker så vi var der bare en liten stund

Takk, astridsol

Tack för att du lagt ner tid på att skriva ett omdöme om oss. Jag hälsar er varmt välkomna tillbaka! :-)

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

En superflott campingplass og vår favoritt etter å ha reist i Sverige dette året. Blir å stille seg i kø 2 Februar for å evt få en fastplass

Det som mangler er ordentlige ro- og ordens vakter. I Borås var det Securitas som gikk runder, på andre plasser var det egne vakter. Det trengs ro- og orden vakter av den grunn at folk mister helt respekten for andre til tider men som sagt det er ferie Om jeg kunne bestemt 1 ting på Daftø måtte det vært at Prisene på Daftøland var mer differensiert. Bor man på campingen så er voksne gratis og betaling per barn. Dette hadde gjort at jeg som voksen hadde brukt mer penger inne i parken. Det er stengt talt ingen ting for voksne i Daftøland

Takk, RonnieA64

Tack för att du lagt ner tid på att skriva ett omdöme om oss. Jag hälsar er varmt välkomna tillbaka nästa år, kanske som säsongsgäst! Om ni blir säsongsgäster vill jag tipsa om att köpa säsongskort. Vi brukar ha ett erbjudande på det under våren vilket gör att priset per gång ni besöker nöjesparken blir lägre :-)

Angående ordningsvakterna så finns det hos oss också. Information om hur man kommer i kontakt med dem om det skulle behövas finns på webbsidan och i magasinet :-)