“Kjempegod mat og hyggelig service!”
Anmeldelse av Gostases AB

Gostases AB
Vurdert som nr. 11 av 57 Restauranter i Stromstad
Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Spiste en enkel men veldig god Cesar salat. Kyllingen var perfekt stekt. Fiskesuppen var også veldig god, det samme med clubsandwich. Veldig hyggelig betjening og rask service. Prisene er også hyggelige. Anbefales absolutt.

1  Takk, AndreasMyrengI

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat. Forrett hvitløksbrød og chips m majo og hovedrett av fish n chips. Beste chipsen vi noen gang har spist. Torsken var perfekt.
Men servicen var helt forferdelig. Vi stusset på at 8 av de «innfødte» bestilte 30 min etter oss, men fikk maten før oss 2... Vi prøvde flere ganger å få oppmerksomheten til servitøren for å bestille mer vann, men det gikk ikke. Selv etter å ha spurt i baren om mer drikke, fikk vi det ikke ved bordet før vi var ferdige m å spise.

Dato for besøk: august 2019
Takk, HaldenNelle
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Syngende bartendere og godt utvalg av drikke til nice price ungdommelig sted med bra liv! Vært et besøk.

Takk, 428h_vardk
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

God mat. God service! Blide og hyggelige ansatte. Hovedsakelig en fiskerestaurant, men kunne bestille andre ting også. Ligger rett ved båtbrygge i Strømstad.

Takk, JeanetteF4
Anmeldt 14. juli 2019

Dette er virkelig plassen du må oppleve når du først er i Strømstad. Her er det caféstemning på dagtid, og livat pubmiljø med levende musikk og fantastisk stemning.
Da vi var der, var det servitørene som underholdt med sang og musikk fra senen.
En annen gang var det innehaveren selv som underholdt.
Dette er plassen for alle aldersgrupper. Jeg registrerte god blanding fra 18 år til 80+, og alle hadde et smil om munnen.
Det er også satt av et område foran baren, for de som ikke greier å sitte stille når musikken blir for dansbar.
Her har du alle muligheter fra å sitte i café området og spise god mat, til å svinge deg på dansegulvet, synge allsang og drikke øl fra Strømstads eget bryggeri.
Ta med barn eller bestemor og besøk Strømstads triveligste utested.

Takk, Roger C

Reisende som så på Gostases AB, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Gostases AB? Del dine erfaringer!