Priceline
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Agoda.com
Anmeldt 19. mars 2019

Hotellet ligger sentralt i sentrum.
Eldre byggning med maritimt preg. Hyggelig betjening.
Frokosten bra, men enkel. Parkering på gateplan. Her kan du stå parkert hele helgen om du vil. Hotellet passer pra for weekend opphold.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 996knutl
Anmeldt 7. august 2018

Har vært på dette hotellet 2 ganger nå og det er helt fantastisk etter mitt behov. Rent og pent hyggelig personale.
Billig , fantastisk frokost og så ligger det bra til i forhold til alt man skal på. Dette hotellet kan anbefales. Når sant skal sies så har ikke alle rom dusj og toalett på rommet, men så er jo prisen deretter.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Jan Erik H
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Krabba hotell er et lite og hyggelig hotell i sentrum av Stømstad. Bra priser og god frokost. Kort vei fra ferjen og til restauranter og barer. Imøtekommende og hyggelig betjening. Et godt alternativ til de andre hotellene.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Anne Grethe S
Anmeldt 26. mai 2018

Overnattet en natt på Krabban i forbindelse med handletur. Hyggelig lite hotell. Gode senger, men bare en veldig liten pute. Greit bad med en heller dårlig dusj. Vanskelig å stille temperaturen på vannet. Hyggelig frokostrom med god mat. Wifi er litt tregt, og dårlig utvalg av TV- kanaler. Med så mye nordmenn i Strømstad, burde de ha i hvert fall en norsk kanal. En filmkanaler hadde også vært fint. Det var kun noen få svenske kanaler. Booking.com forteller at det er kostnadsfri offentlig parkering på stedet. Dette er misvisende, da det kun er gateparkering som er kostnadsfri, og det er bortimot umulig å finne ledig plass. Men det er gratis parkering overalt etter klokken seks og frem til ni dagen etter. Jeg synes ikke dette hotellet er verdt prisen det koster.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Ingalill D
Anmeldt 6. oktober 2017

Hyggelig lite hotell sentralt i Strømstad. Rent og ordentlig, rustikk sjarm. Avgiftsfri parkering i lavsesongen 10 min. å gå fra hotellet. Enkel OK frokost. Mye for pengene, B&B - mangler en liten dagligstue. Passer for en liten helg i Strømstad, eller som base for en tur til Kosterøyene.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Per630