“Dagens lunsj er byens beste”
Anmeldelse av Park

Park
Vurdert som nr. 2 av 57 Restauranter i Stromstad
Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019

Er jevnlig på Park og spiser lunsj. De har en herlig buffet mandag - fredag kl 11-15. Spis alt du vil av verdens beste suppe (stadig ulike) og stor grønnsakbuffet. Velg mellom dagens kjøttrett, dagens fiskerett og dagens pizza, alt er veldig godt. Kaffe og kjeks inkludert. Ukesmeny på nettsiden deres, dessverre står det ikke der hva slags suppe det er hver dag. Sist jeg spiste der hadde de en kjempegod fiskesuppe med reker. Koselig interiør og hyggelig betjening. Har ikke vært der til middag, men har hørt masse skryt av den også.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ellen S

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig personell. Normale priser,men veldig mye og god mat. Bestilte pepper biff med potetgrateng, og var veldig fornøyd. Kjøtt perfekt!

Takk, thomasjohannessen
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Var her med min bedre halvdel og hans to venner/kolleger på lunsj på en fredag. Kult konsept med faste lunsjretter man kan velge mellom + buffet. Resten av selskapet spiste fisk, men jeg tok ukens vegetarrett som var gnocchi. De andre er mye på park og har skrytt veldig. Jeg ble ikke super imponert over gnocchien. Den var overkokt og litt vassen. Det de andre spiste falt i smak. Jeg skal definitivt tilbake en annen gang og prøve noe nytt! Bra konsept, beliggenhet og vennlig betjening.

1  Takk, hannelbe
Anmeldt 19. august 2018

Park er en herlig restaurant, de har spennende matretter og blåskjellene med pommes frites er fantastiske. Byens beste Pizza, herlige kjøttretter og alltid en utmerket fiskerett foruten den kjente fiskegryten som er videns kjent. På dagtid har de enkle varme og meget gode lunsjretter til en ok pris. Dette stedet anbefales på det sterkeste.

Takk, Monica L
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi var både voksne og barn med forskjellige retter. Alle var veldig gode. Restauranten kan absolutt anbefales

Takk, costberg

Reisende som så på Park, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Park? Del dine erfaringer!