“Lang ventetid og dårlig pizza”

Strömstierna Pizzeria & Resturang
Vurdert som nr. 15 av 57 Restauranter i Stromstad
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig lang ventetid. Generelt dårlig service og en helt ok pizza. Kom hit med et håp om å få en rask og god pizza, men ble skuffet med 1,5 timer vente tid!

Takk, petterhals

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det er ekstremt lang ventetid. Betjeningen svarer sjeldent på spørsmål og tar seg ikke tid til å høre på kunden. Vi fikk maten vår etter 1 time med venting...

Takk, Bish W
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza her, må innom hver gang vi besøker Strømstad. Menyen er rikholdig (kanskje litt for omfattende/rotete for en som sliter med å bestemme seg ) Hyggelig og effektiv betjening. Anbefales

Dato for besøk: juni 2019
Takk, permortene2014
Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Mye pizza for pengene! Dette var en positiv overraskelse Veldig god pizza, og vi Kommer garantert tilbake

Dato for besøk: mars 2019
Takk, SaraS7251
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Veeldig god og rimelig pizza! Hyggelig personale. Gode parkeringsmuligheter også. En rask kjøretur unna kjøpesenteret.

Takk, kri899

Reisende som så på Strömstierna Pizzeria & Resturang, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Strömstierna Pizzeria & Resturang? Del dine erfaringer!