eDreamsUSD 87
FindHotel
Snaptravel
Etrip
Anmeldt 12. februar 2020

vil du betale 500.- for en natt i midten av juni og til midten av augus er det plassen for deg. Rent og fin toalett men bor du på toppen er det langt å gå. På toppen er det fin utsikt over fjorden og du kan se ferjene kommer inn.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 69dagfinn
Anmeldt 2. juli 2019

Vi leide hytte/leilighet med bad, som kostet ca 1700,-. Dette er hotellpris, og alikevel må du ha med sengetøy, eller leie dette på stedet. Føles ikke riktig til den prisen! Sengene er gode og det er rent og pent. Hyggelig og god service av betjening. Det kan bli meget varmt i hyttene og det er ikke aircondition og veldig lite mulighet for å lufte. Så vi måtte til slutt åpne hoveddøren for å få inn luft. Men da ble det mye støy fra biler som suste forbi på hovedveg rett nedenfor campingen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, tomafeedback
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Vi kom på ettermiddagen, så resepsjonen var stengt.
Det var automat på utsiden, så det tok ett par minutter, så kunne vi kjøre inn på plassen vi hadde valgt.
Strøm var rett ved siden.
Dusj og toalett besøk er inkludert i prisen.
Fint felles kjøkken,og vaskerom.
Tømmeanlegg for toalett og gråvann var enkelt tilgjengelig.

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, ruan3
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig fin campingplass. Kort vei til både sentrum og badeplass.
Vi overnattet på en av hyttene som var laget til som et hotellrom, flott og nytt, men.. altfor dårlig utstyrt kjøkken. Personlig synes jeg i det minste det kunne vært en rein klut og oppvaskost der isteden for en skitten klut inne i skapet som luktet surt. I tillegg valgte vi å stå for rengjøring selv men det fantes verken bøtte eller rengjøringsutstyr. Kun en støvsuger. Toalettpapir eller såpe var det heller ikke på badet så vi måtte kjøpe det meste sjøl. Synes dette er dårlig til den prisen vi betalte for hytta. Da jeg på andre vanlige hytter har vært vant til at disse tingene er på plass. Rommet var fullt i maur på gulvet, kjøkkenet og som krøyp opp etter veggene.
Om vi en gang drar tilbake kommer vi til å velge en annen hytte å håpe på at ting er bedre der.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 865elisabethm
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Har vært her to ganger nå. Campingen har en fin badeplass og gode fasiliteter så hadde dratt her igjen. Oppleves noe dyrt i forhold til andre plasser. Er også veldig nærme sentrum og har et kjøpesenter ikke altfor langt vekke som er praktisk.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Ainaheim