“Kjempegod mat og service”
Anmeldelse av Restaurang Orient

Restaurang Orient
Bestill bord
fre. 6.8.
20:00
Vurdert som nr. 7 av 54 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Kom på en fredag med mye folk i lokalet. Vi fikk raskt tildelt bord og menyer. Bestilling av drikke ble raskt hentet inn og etter kun få minutter stod den på bordet. Vi bestille forrett med hvitløksbrød og tzatziki, enterecot og mixed grill, til dessert hadde vi is med sjokoladesaus og is med jordgubbar. Maten var veldig god og smaksrik med store porsjoner. Ypperlig service hele veien. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, runew688

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, rask servering og utrolig høflig og blide ansatte.
Beliggenheten av topp og lokalene koselige. Ingen ting og utsette på dette spisestedet.

Takk, tordiss2018
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet og hyggelig betjening. Vi var fire som spiste pizza. Alle synes maten var bra. Hadde de vært raskere med og servere ølen hadde de solgt en ekstra øl til vær.

Dato for besøk: august 2018
Takk, D6133HNeriks
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og samboeren min pleier å ta turen hit etter en handletur i strømstad.
Fin beliggenhet ved kaja i Strømstad.
God mat og fornuftige priser.
Ventetiden er også helt innenfor.
Man får mye god pizza for pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, renk8281
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Litt lang ventetid på maten, men Du Store Verden så god mat. Alt fra Biff til Pizza smakte utmerket. Kan Absolutt anbefale ett besøk på denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jan-Rune V

Reisende som så på Restaurang Orient, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Orient? Del dine erfaringer!