“Veldig godt spisested!”

fre. 19.8.
20:00
Vurdert som nr. 7 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi hygget oss veldig på besøket og fikk servert utrolig god mat, anbetales! Hyggelig betjening gjør også opplevelsen fin

Takk, Hege T

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Antakeligvis beste restauranten i Strömstad. Ligger ved fergeleiet for Kosterbåten. Nydelig mat og fantastisk og behagelig service fra vennlige og oppmerksomme servitører.
Vi bestilte kyllingspyd m/tsatziki, pizza, fiskesuppe og biffsnaddder. Alt var godt og servert med gode grønnsaker og råvarer. Absolutt anbefaling, og vår personlige favoritt i Strömstad.

1  Takk, Elion
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat - perfekt tilberedt og smaksatt :)
Opplevelsen ble toppet med et imponerende service innstilt personale som rett før stengetid tok vel imot et stort følge med sultne voksne og barn. Hit kommer vi gjerne igjen :)

Takk, louiSt79
Anmeldt 18. februar 2020

Var ute å spiste med mannen min.Vi spiste plankstek og grillad entrecotè. Nydelig mat og hyggelig betjening.og flott beliggenhet mot vannet

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Kristin1967kongsving
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Strømstads beste og kanskje den rimeligste(?). Veldig hyggelig betjening, familie drevet. Variert meny. Anbefales

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, torunnhavre

Reisende som så på Restaurang Orient, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Orient? Del dine erfaringer!