Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Gode og rene rom, selv om badet på rommet vårt hadde noen mangler som ble tatt opp med hotellet i etterkant, og gikk på mindre forhold som uansett sto for tur for opp-pussing, ble det sagt. Hyggelig og imøtekommende betjening. Veldig gode frokoster, rikholdige var de også. Buféen vi nøt en kveld var rent utmerket, all ære til et profesjonelt kjøkken. (Kelneren rotet imidlertid en del og var litt fraværende selv om antall gjester burde være overkommelig.)
Det var stille og greit i roms-delen av hotellet selv om det forgikk selskap i spise- konferanseområdet.
Spa-delen av hotellet var veldig bra med mange og forskjellige stasjoner. Behandlingstilbud i fleng.
Området rundt Strömstad er godt for turer. Sjekk ut Kosterhavets nasjonalpark. Der er det rike muligheter.
Strömstad Spa er et sted vi anbefaler, både for hotellet i seg selv og som utgangspunkt for å besøke området rundt Strömstad.

1  Takk, 769kjellj
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej Kjell!

Stort tack för så fin feedback till oss, så glad jag blir!

Det är med ett stort leende jag läser att du var så nöjd med din vistelse i sin helhet och i synnerhet maten! Ett stort tack från oss alla för att du tog dig tid att gå in och skriva det här omdömet.

Vi ser verkligen fram emot att önska dig välkommen till Strömstad igen!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha nydt en god dag i spa avdelingen, så var det på tide med mat, vi hadde booket bord til kl 2000 og ble vist på plass, etter 50 minutter fikk vi maten noe vi syntes var litt lang tid, men det verste var at maten ikke var varm, den var god, men opplevelsen ble ødelagt av mindre en lunken mat, kelneren sa han kunne ha byttet den når vi sa ifra, men vi var sultne så vi spiste det, hadde ikke orket å vente 50 minutter til.
Hotellet er fint med flott spa avdeling, men bespisning bør skje i Strømstad by

Takk, mortenh349

Hej Morten,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om din vistelse.

Härligt att du tyckte så mycket Spa avdelningen her på Strömstad Spa & Resort.
Det är verkligen tråkigt att höra om er upplevelse i restaurangen hos oss, jag ser att min kollega
redan har svarat dig direkt på gästenkäten angående detaljer.

Vi vill självklart att alla våra gäster ska lämna oss nöjda och jag hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans.

Anmeldt 24. oktober 2018

Bra spa hotell,kort avstand fra ferge terminalen I Strømstad,nytt og moderne,fin utsikt,gode senger,hyggelig betjening,og veldig god mat I restaurant Maritimus,og super god frokost!Savnet air condition og kjøleskap på rommet.

Takk, 711marit

Hej Marit!

Tusen tack för din fina feedback:)

Härligt att du är så nöjd med din vistelse hos oss, vår personal är underbara - det är så roligt
att få dela så fina återkopplingar med de. I våra De Luxe, Superior och frontsuiter finns kylskåp med
frysfack, välj gärna det nästa gång ni besöker oss.

Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Strømstad Spa er et nytt og moderne hotell. Vi bodde på er romslig rom med egen sofakrok, et lite kjøkken og spiseplass. Hotellet ligger i naturskjønne omgivelser ved vannet. Man kan gå turer i området og til Strømstad sentrum fra hotellet. Spa-avdelingen er delikat og variert. Restauranten har tradisjonell meny i øvre prisklasse. Vi var litt skuffet over at den flotte frokosten ble litt forringet av et veldig kaos, kø og tomme serveringsfat fordi mange gjester var til frokost samtidig. Dette bør håndteres bedre. Derfor ikke toppscore fra meg. Utover dette var vi godt fornøyd med oppholdet og vil anbefale det til andre.

Takk, Erlend1973

Hej Erlend!

Tusen tusen tack för denna fina feedback och dina värmande ord! Så glada vi blir! Det gläder oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort:) .

Vi letar ständigt efter sätt att förbättra oss på, frukosten på dagar när alla önskar att komma på samma tidpunkt är en utmaning vi jobbar med nya lösningar på - detta skall vi absolut bli bättre på!

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Ligger veldig fint til ved sjøen med golfbane rett ved siden av og gangavstand til sentrum. Hotellet har pene rom noen også med balkong. Spaavdelingen inneholder det meste også utendørs boblebad. Stor luftig moderne innredete område for avslapping med bar og underholdning og. Deilig frokost med alt du kan tenke deg og småretter til lunsj eller middag og hyggelig betjening. Passer godt både for småbarnsfamilier,par eller grupper.Godt lagt tilrette for kurs og konferanser og gode parkeringsmuligheter med el-bil ladere .

1  Takk, perb803

Hej Per!

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!