thoand
    6.5 km fra Stromstad Spa & Resort
    Ved stranden
    Se flere hoteller i Stromstad
    Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss stort til dette oppholdet. God mat alle dager, og slik ble det også.
    Rommet var en leilighet og vi måtte gå ut for å komme til blokka vi bodde. Stort og pent rom med delvis utsikt til en trang kanal og masse balkonger noen få meter fra vinduet. Dårlige greier. Renholdet var ok, litt støvete i høyden (over gulvlistene)

Spa dagen vår ble ødelagt av hotellet. Stengt spa 15.00 - 18.00 denne dagen, den tiden vi hadde til rådighet for et romantisk spa etter handletur og før middag.

Topp:
    Restauranten, bar, resepsjon og betjeningen var meget bra.
    Bra masasjetime.

Stengt spa og rom med tilhørende dårlige faseliteter trekker ned da det ødelegger total inntrykket.

Det ble en flott opplevelse fordi det var oss, og ikke fordi dette anlegget ga oss noe mer en god mat og vin.

Poeng gis for service og god restaurant.

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, Trond S
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hej Trond,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att ni satte pris på maten, massagen och speciellt vår kära personal.

Varje lördag har vi tidbokning i vårat Spa med max antal gäster per tidsperiod för att alla skall få en bättre upplevelse hos oss. Jag beklagar att ni inte fick bokat den tiden på lördagen som passat bäst för er då det redan var fullbokat i 3 timmar.

Dina synpunkter är mycket viktiga för oss. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse och framförallt, hur vi kan förbättra oss hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 10. november 2018

For det tredje året på rad deltok jeg på havfruehelg på hotellet og i denne tredje gangen svarte dessverre ikke oppholdet til forventningene. De forrige gangene har hotellet vært fullt av humørfylte damer, utsalg av varer i lobbyen, mange treningstimer på menyen etc. Denne gangen virket det ikke som at hotellet har gjort noe som helst ekstra for havfruene. Det var kun satt opp 3 timer med treningspass for hele helgen. Hotellet var fullt av like mange klengete par (som blant annet opptok flere basseng i spa-avdelingen), som av glade damer på foreningstur, det var ikke lagt opp til salg av varer i lobbyen, og heller ikke noe annet ekstra i forbindelse med havfrueturen. Tvert i mot fikk jeg inntrykk av at hotellet slet med underbemanning. Jeg fikk inntrykk av at det var mangel på informasjon hos de ansatte, det var stadig mangel på matvarer under frokostbufféen, middagsbufféen på lørdagen var meet enkel til den prisen vi betalte og renholdet på blant annet toalettene i fellesområdene vitnet også om underbemanning... I tillegg synes jeg baren kunne ha vær mye mer innbydende i en helg som denne: enten ved å spille lavere musikk, slik at det var mulighet til å prate, eller ved å ha fengende live-musikk i stedet for DJ. Det er mye som er bra på hotellet: maten er god, en del av personalet er meget vennlige og serviceinnstilt, men som en helhet holdt ikke dette besøket til forventningene denne gangen.

Dato for oppholdet: november 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, 721maritab

Hej Marita,

Tusen tack för ditt omdöme.

Vi hade 4 träningspass på lördag och 1 på söndag, dock var det inte så många havfruer som anmälde sig till pass denna gången. Shopping gatan som vi haft tidigare är ett väldigt trevligt inslag under lördagen, men de leverantörer som har varit hos oss får ingen omsättning och valde att inte komma i år. Vi hade däremot besök av ett par leverantörer i Spa shopen på plan 2 :)

Dina synpunkter om är mycket viktiga för oss. Det var tråkigt att du inte var nöjd med matupplevelsen. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Gode og rene rom, selv om badet på rommet vårt hadde noen mangler som ble tatt opp med hotellet i etterkant, og gikk på mindre forhold som uansett sto for tur for opp-pussing, ble det sagt. Hyggelig og imøtekommende betjening. Veldig gode frokoster, rikholdige var de også. Buféen vi nøt en kveld var rent utmerket, all ære til et profesjonelt kjøkken. (Kelneren rotet imidlertid en del og var litt fraværende selv om antall gjester burde være overkommelig.)
    Det var stille og greit i roms-delen av hotellet selv om det forgikk selskap i spise- konferanseområdet.
    Spa-delen av hotellet var veldig bra med mange og forskjellige stasjoner. Behandlingstilbud i fleng.
    Området rundt Strömstad er godt for turer. Sjekk ut Kosterhavets nasjonalpark. Der er det rike muligheter.
    Strömstad Spa er et sted vi anbefaler, både for hotellet i seg selv og som utgangspunkt for å besøke området rundt Strömstad.

1  Takk, 769kjellj
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej Kjell!

Stort tack för så fin feedback till oss, så glad jag blir!

Det är med ett stort leende jag läser att du var så nöjd med din vistelse i sin helhet och i synnerhet maten! Ett stort tack från oss alla för att du tog dig tid att gå in och skriva det här omdömet.

Vi ser verkligen fram emot att önska dig välkommen till Strömstad igen!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha nydt en god dag i spa avdelingen, så var det på tide med mat, vi hadde booket bord til kl 2000 og ble vist på plass, etter 50 minutter fikk vi maten noe vi syntes var litt lang tid, men det verste var at maten ikke var varm, den var god, men opplevelsen ble ødelagt av mindre en lunken mat, kelneren sa han kunne ha byttet den når vi sa ifra, men vi var sultne så vi spiste det, hadde ikke orket å vente 50 minutter til.
    Hotellet er fint med flott spa avdeling, men bespisning bør skje i Strømstad by

Takk, mortenh349

Hej Morten,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om din vistelse.

Härligt att du tyckte så mycket Spa avdelningen her på Strömstad Spa & Resort.
    Det är verkligen tråkigt att höra om er upplevelse i restaurangen hos oss, jag ser att min kollega
    redan har svarat dig direkt på gästenkäten angående detaljer.

Vi vill självklart att alla våra gäster ska lämna oss nöjda och jag hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans.

Anmeldt 24. oktober 2018

Bra spa hotell,kort avstand fra ferge terminalen I Strømstad,nytt og moderne,fin utsikt,gode senger,hyggelig betjening,og veldig god mat I restaurant Maritimus,og super god frokost!Savnet air condition og kjøleskap på rommet.

Takk, 711marit

Hej Marit!

Tusen tack för din fina feedback:)

Härligt att du är så nöjd med din vistelse hos oss, vår personal är underbara - det är så roligt
    att få dela så fina återkopplingar med de. I våra De Luxe, Superior och frontsuiter finns kylskåp med
    frysfack, välj gärna det nästa gång ni besöker oss.

Varmt välkommen tillbaka!