Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet rett utenfor Strømstad og fint spa hotell som ligner på tilsvarende både på østsiden og vestsiden av Oslofjorden i Norge. Fine nok rom, bra nok mat, flott utsikt. Hyggelig betjening som bare svensker kan i Skandinavia. Sikkert et fint spa også for de som prøvde det.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Oivind_oivind
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hej Oivind!

Tusen tusen tack för denna fina feedback och dina värmande ord! Så glada vi blir! Det gläder oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort:) .

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Strømstad spa er et fint hotell, har fine og rene rom, fin spa-avdeling (spesielt fan av sengene som hang fra taket, der slapper man virkelig av). Hørte musikk fra baren på rommet, bodde i 6 etasje. Vi gav beskjed og de dempet med en gang. Super service.

Det som var sjokkerende var at en GT (med tanqurray 10, 4 cl) kostet 222,- per glass? Og det var uten tonic vann. Her er det noen som beregner veldig feil, har aldri vært borti lignende. Kommer selv fra Norge og der ligger det på rundt 100,- mindre per glass altså rundt 129-139,- per glass. Norge er jo også kjent for sine stive priser:) pga dyre priser på drikke spesielt sprit handlet vi ikke så mye. Et tips!

Fikk derimot bra service fra bartender og resepsjonist.

Takk, Ninarugi92
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hej Nina R,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om din vistelse.

Härligt att du tyckte så mycket Spa avdelningen her på Strömstad Spa & Resort.
Priset på 222:- på GT stämmer inte, ta kontakt med mig direkt på linda@stromstadspa.se
så att vi kan rätta upp felet direkt. Jag beklagar verkligen att det har blivit fel.

Vi vill självklart att alla våra gäster ska lämna oss nöjda och jag hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans.

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Var på en vellykket konferanse - var uheldig og fikk et plagg ødelagt på et konferanserom - hotellet løste dette meget bra og erstattet dette uten diskusjon
Skal også sies at rom var rent og pent og mat var tipptopp
Drar gjerne tilbake for å prøve det flotte spa-anlegget

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, thoand
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hej kära gäst,

Hej thoand,

Stort tack för underbart omdöme!

Det är med ett stort leende jag läser att du var så nöjd med din vistelse i sin helhet hos oss och speciellt vår lösningsorienterade personal. De är gull värd allihopa!

Ett stort tack från oss alla på hotellet för att du tog dig tid att gå in och skriva det här omdömet.

Vi ser verkligen fram emot att önska dig välkommen till Strömstad igen!

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss stort til dette oppholdet. God mat alle dager, og slik ble det også.
Rommet var en leilighet og vi måtte gå ut for å komme til blokka vi bodde. Stort og pent rom med delvis utsikt til en trang kanal og masse balkonger noen få meter fra vinduet. Dårlige greier. Renholdet var ok, litt støvete i høyden (over gulvlistene)

Spa dagen vår ble ødelagt av hotellet. Stengt spa 15.00 - 18.00 denne dagen, den tiden vi hadde til rådighet for et romantisk spa etter handletur og før middag.

Topp:
Restauranten, bar, resepsjon og betjeningen var meget bra.
Bra masasjetime.

Stengt spa og rom med tilhørende dårlige faseliteter trekker ned da det ødelegger total inntrykket.

Det ble en flott opplevelse fordi det var oss, og ikke fordi dette anlegget ga oss noe mer en god mat og vin.

Poeng gis for service og god restaurant.

Takk, Trond S
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hej Trond,

Tusen tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att ni satte pris på maten, massagen och speciellt vår kära personal.

Varje lördag har vi tidbokning i vårat Spa med max antal gäster per tidsperiod för att alla skall få en bättre upplevelse hos oss. Jag beklagar att ni inte fick bokat den tiden på lördagen som passat bäst för er då det redan var fullbokat i 3 timmar.

Dina synpunkter är mycket viktiga för oss. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse och framförallt, hur vi kan förbättra oss hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 10. november 2018

For det tredje året på rad deltok jeg på havfruehelg på hotellet og i denne tredje gangen svarte dessverre ikke oppholdet til forventningene. De forrige gangene har hotellet vært fullt av humørfylte damer, utsalg av varer i lobbyen, mange treningstimer på menyen etc. Denne gangen virket det ikke som at hotellet har gjort noe som helst ekstra for havfruene. Det var kun satt opp 3 timer med treningspass for hele helgen. Hotellet var fullt av like mange klengete par (som blant annet opptok flere basseng i spa-avdelingen), som av glade damer på foreningstur, det var ikke lagt opp til salg av varer i lobbyen, og heller ikke noe annet ekstra i forbindelse med havfrueturen. Tvert i mot fikk jeg inntrykk av at hotellet slet med underbemanning. Jeg fikk inntrykk av at det var mangel på informasjon hos de ansatte, det var stadig mangel på matvarer under frokostbufféen, middagsbufféen på lørdagen var meet enkel til den prisen vi betalte og renholdet på blant annet toalettene i fellesområdene vitnet også om underbemanning... I tillegg synes jeg baren kunne ha vær mye mer innbydende i en helg som denne: enten ved å spille lavere musikk, slik at det var mulighet til å prate, eller ved å ha fengende live-musikk i stedet for DJ. Det er mye som er bra på hotellet: maten er god, en del av personalet er meget vennlige og serviceinnstilt, men som en helhet holdt ikke dette besøket til forventningene denne gangen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, 721maritab

Hej Marita,

Tusen tack för ditt omdöme.

Vi hade 4 träningspass på lördag och 1 på söndag, dock var det inte så många havfruer som anmälde sig till pass denna gången. Shopping gatan som vi haft tidigare är ett väldigt trevligt inslag under lördagen, men de leverantörer som har varit hos oss får ingen omsättning och valde att inte komma i år. Vi hade däremot besök av ett par leverantörer i Spa shopen på plan 2 :)

Dina synpunkter om är mycket viktiga för oss. Det var tråkigt att du inte var nöjd med matupplevelsen. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.

Varmt välkomna tillbaka!