Frohan
Dato for oppholdet: desember 2018
LindaE2835, HotelldirektörStromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. jan. 2019
Hej kära gäst,

Tusen tusen tack för denna feedback. Det glädjer oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort och speciellt med vår fantastiska personal som er gull värd.

Jag är tacksam för er återkoppling til vår restaurantsjef, det är våra gästers feedback som gör oss bättre
framöver.

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

kr 2 724
    6.5 km fra Stromstad Spa & Resort
    Ved stranden
    Se flere hoteller i Stromstad
    Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Kjøpte en pakke som inneholdt, lunsjbuffé , tre retters middag eller middagsbuffet og to timers gratis adgang til bad. Ibestillingen valgte jeg tre retters middag. Fikk Mail fra hotellet om å bestille tider til lunsj, middag og bad, noe jeg gjorde. Valgte bading fra kl. 17-19. Det var ingen som sjekket oss inn på spa- avdelingen når vi skulle bade, damenes garderobe var for tiden flyttet til spa- avdelingen. Avdelingen var under renovering stod det på noen lapper som hang på veggen. Det var fullt av folk, så mange at det var umulig å benytte seg av de forskjellige fasiliteter. Avdelingen hadde ingen kontroll på hvor mange gjester som befant seg der. Vi gikk ganske fort derifra. Når vi kom til restauranten for å få bord til middagen, var det lange køer Pga at første bordsetting ikke hadde gått fra bordene enda. Da vi endelig fikk bord, fikk vi beskjed om at vi kunne forsyne oss av buffeen, og at kelneren kom for å ta opp bestilling av drikke. Vi sa at vi hadde bestilt tre retters, men fikk da beskjed om at det kun var buffe på lørdager. Etter å ha forsynt oss, fikk vi se at nabobordet med fire gjester fikk servert suppe til forrett. Det satt også noen par rund oss som fikk tre retters. Vi syns ikke vi kunne krangle om dette der og da, men valgte å si ifra ved utsjekking på søndag. Da vi tok det opp, fikk vi beskjed om at det stod ( kjøkkenets valg ) i tilbudet, at det var middagsbuffet på lørdager. De som hadde fått tre retters, var konferansegjester. Dette syns vi var veldig rart, at to vennepar som satt ved et bord, og noen spredte tomannsbord var konferansegjester, var veldig spesielt. Resepsjonisten lovte å melde dette til ledelsen, for at senere gjester fikk bedre informasjon. Alt i alt stod ikke dette oppholdet til forventningene, da vi har vært her ved flere anledninger tidligere år. Det så ut som om hotellets mål var å kapre så mange gjester som mulig, noe som var tydelig på overfylt badeanlegg, lang kø og forsinkelser ved å få bord i restauranten, tomme fat og ventetid på påfyll på både middagsbuffeten og frokosten. IKKE BRA!

Dato for oppholdet: januar 2019
    1  Takk, annegunnp2016
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hej kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Jag beklagar att er vistelse hos oss inte blev som förväntat och så långt ifrån det nivå som vi skall leverera på. Jag är otroligt tacksam för att du tog dig tid att skriva så detaljerat.

Dina synpunkter om er upplevelse är mycket viktig för oss. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse och framförallt, hur vi kan förbättra oss hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.

Vi hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans, skicka mig ett mail med era kontaktuppgifter på
    linda@stromstadspa.se.

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og min bestevenninne skulle kose oss med spa og hotell. Spa avd, var kjølig å sitte å vente på timen i morgenkåpe. Ikke nok sitteplasser der heller. Hun damen i resepsjon hos spa avd, hadde absolutt ikke noe å gjøre der! Svarte frekt og lite serviceinnstilt.
    Damegarderoben var møkkete(se bildet av lysbryter inne på toalett) Ikke veldig positivt..
    80 min aromamassasje var god, men mannen som hadde meg, var alt annet enn rolig og behagelig. 80 min ansiktsbehandling til min venninne var bra, men manglet nakke/skulder mens masker virket.
    Suiten var i et annet bygg enn selvet hotellet. Oppgangen var mørk og skitten. Inne på rommet var det litt kald atmosfære. Kun 2 teposer og pulver kaffe tilgjengelig. Var ikke tømt ut av oppvaskmaskin. Ok seng, noe slitt bad med flere fliser som var ødelagt.
    Frokost var veldig god, og flinke folk som ryddet etterhvert.
    Hotellet begynner å bli noe slitt, så de trenger å fornye seg litt her og der, men ellers et greit opphold.

Dato for oppholdet: januar 2019
    Takk, 992mariannep
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hej kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vår frukost och personalen.

Vi hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans, skicka ett mail till vår Spachef direkt på ragnhild.noland@stromstadspa.se

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet rett utenfor Strømstad og fint spa hotell som ligner på tilsvarende både på østsiden og vestsiden av Oslofjorden i Norge. Fine nok rom, bra nok mat, flott utsikt. Hyggelig betjening som bare svensker kan i Skandinavia. Sikkert et fint spa også for de som prøvde det.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Oivind_oivind
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hej Oivind!

Tusen tusen tack för denna fina feedback och dina värmande ord! Så glada vi blir! Det gläder oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort:) .

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Strømstad spa er et fint hotell, har fine og rene rom, fin spa-avdeling (spesielt fan av sengene som hang fra taket, der slapper man virkelig av). Hørte musikk fra baren på rommet, bodde i 6 etasje. Vi gav beskjed og de dempet med en gang. Super service.

Det som var sjokkerende var at en GT (med tanqurray 10, 4 cl) kostet 222,- per glass? Og det var uten tonic vann. Her er det noen som beregner veldig feil, har aldri vært borti lignende. Kommer selv fra Norge og der ligger det på rundt 100,- mindre per glass altså rundt 129-139,- per glass. Norge er jo også kjent for sine stive priser:) pga dyre priser på drikke spesielt sprit handlet vi ikke så mye. Et tips!

Fikk derimot bra service fra bartender og resepsjonist.

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, Ninarugi92
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hej Nina R,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om din vistelse.

Härligt att du tyckte så mycket Spa avdelningen her på Strömstad Spa & Resort.
    Priset på 222:- på GT stämmer inte, ta kontakt med mig direkt på linda@stromstadspa.se
    så att vi kan rätta upp felet direkt. Jag beklagar verkligen att det har blivit fel.

Vi vill självklart att alla våra gäster ska lämna oss nöjda och jag hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans.

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Var på en vellykket konferanse - var uheldig og fikk et plagg ødelagt på et konferanserom - hotellet løste dette meget bra og erstattet dette uten diskusjon👍😃
    Skal også sies at rom var rent og pent og mat var tipptopp😃😃
    Drar gjerne tilbake for å prøve det flotte spa-anlegget

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, thoand
    LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hej thoand,

Stort tack för underbart omdöme!

Det är med ett stort leende jag läser att du var så nöjd med din vistelse i sin helhet hos oss och speciellt vår lösningsorienterade personal. De är gull värd allihopa!

Ett stort tack från oss alla på hotellet för att du tog dig tid att gå in och skriva det här omdömet.

Vi ser verkligen fram emot att önska dig välkommen till Strömstad igen!