Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Var på konferanse med jobben. Hotellet har gode konferanselokaler, et lite minus fire at det var veldig kaldt til å begynne med. Hotellet har flott frokost og ganske bra middag. Rommene er relativt nye og med jevnt god standard. Pluss for god service og vennlig betjening.

Minus var prisen i baren er høy, f.eks. koster det over 400kr pr glass for en rom som på polet koster ca 1100kr for flaska. Parkering kostet 133 kr for ca 28t.

Hotellet har et velutrustet spa anlegg.

1  Takk, 496vegardh
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hej Vegard,

Tusen tusen tack för denna feedback.

Det glädjer oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort frukosten och speciellt med vår fantastiska personal som er gull värd.

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 14. januar 2019

Hadde gitt kona et spa-opphold i bursdagspresang. Vi ble hyggelig overasket over det stor rommet vi fikk. Vi hadde bestilt tid i spaet og gledet oss til rolig og avslappende spa-tid sammen. Da vi kom til spaet var det flere gjester som var overstadig beruset og satt og ropte og skrek til hverandre. De ansatte gjorde ingenting for å få fjernet eller roe ned gjestene som ødela for alle oss andre selv etter henvendelser fra flere av oss. Etter en halvtime orket vi ikke mer og forlot skuffet spaet. På kvelden tok vi hver vår drink i baren før vi skulle spise middag. Også i baren var det rølpe-tilstander. Jeg bestilte en Long Island Ice Tea - den kostet rundt 240,- det er det meste jeg noen gang har betalt for en drink. Deretter var det jule-buffet som var omtrent halvparten så bra og dobbelt så dyr som lunsj-buffeten vi hadde spist tidligere på båten fra Sandefjord til Strømstad. Da vi la oss ble vi holdt våkne av skrik og rop fra fulle gjester som satt ute og røyket til langt ut på morgenkvisten. Det hjalp ingenting å ringe resepsjonen. Dette var ikke en spa-opplevelse jeg vil anbefale noen. Dette var triste greier..

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Fritzter66
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hej kära gäst,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om din vistelse.

Härligt att du tyckte så mycket om våra rum.
Det är verkligen tråkigt att höra om er upplevelse av Spa avdelningen och att ni inte fick en riktig god natts sömn.

Vi vill självklart att alla våra gäster ska lämna oss nöjda och jag hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans.
Skicka mig gärna en mail direkt på linda@stromstadspa.se

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet er fint, men rommet var slitent med bl.a sprukne fliser på badet og det var ikke spesielt rent.
God mat til alle måltider, men litt vel ivrige ansatte ved frokosten. Vi var flere som fikk tallerkenene tatt vekk mens vi fremdeles spiste og holdt brødskiven i hånden. La folk spise ferdig før dere rydder vekk...
Kan med fordel droppe sengeteppe om dere allikevel ikke vasker dem, ekkelt med flekkete teppe på senga.

Takk, OsloKris
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hej kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vårat hotell och speciellt maten.

Dina synpunkter om er upplevelse är mycket viktig för oss. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse och framförallt, hur vi kan förbättra oss hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.

Vi strevar alltid efter hög kvalitet på service, standard och renhåll och jag skulle vara tacksam om du skickar ett mail till direkt på linda@stromstadspa.se och meddelar vilket rum du bodde på hos oss.

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Enkelt å parkere i parkeringshus rett uten for inngangen. Hyggelig mottakelse av resepsjonen. Rommet var stort og fint, med rent og praktisk bad. Vi fant et insekt i sengen. Dette fjernet vi og så ingen fler. Informert i resepsjonen ved utsjekk, og de takket.
God og fin frokostbuffet. Vi synes det var hyggelig at personalet informerte noen minutter før buffeen stenge, slik at vi kunne hente mer mat.

Hyggelig og avslappende atmosfære i spa avdelingen.

Champagne smaking var et fint innslag. Her lærte vi også nytt.

Inngangen til middag tok tid. Virket som det var flere lister som måtte sjekke for å få gjestene til bordet. Dette kunne vært gjort mer smidig.
Middagen var god og variert. Synd at seansen tok veldig lang tid, og ikke ferdig til midnatt. Det ble lenge å vente mellom enkelte retter. Dette til vi opp med restaurantsjefen dagen etter som takket for tilbakemelding og løste saken på en veldig god måte.
DJ på natten spilte veldig god musikk og det var mange som svingte seg til god rytmer.
Vi var også godt fornøyde med baren og betjeningen.

Alt i alt så hadde vi et koselig og fint opphold, med meget servicevennlige og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Frohan
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hej kära gäst,

Tusen tusen tack för denna feedback. Det glädjer oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort och speciellt med vår fantastiska personal som er gull värd.

Jag är tacksam för er återkoppling til vår restaurantsjef, det är våra gästers feedback som gör oss bättre
framöver.

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Kjøpte en pakke som inneholdt, lunsjbuffé , tre retters middag eller middagsbuffet og to timers gratis adgang til bad. Ibestillingen valgte jeg tre retters middag. Fikk Mail fra hotellet om å bestille tider til lunsj, middag og bad, noe jeg gjorde. Valgte bading fra kl. 17-19. Det var ingen som sjekket oss inn på spa- avdelingen når vi skulle bade, damenes garderobe var for tiden flyttet til spa- avdelingen. Avdelingen var under renovering stod det på noen lapper som hang på veggen. Det var fullt av folk, så mange at det var umulig å benytte seg av de forskjellige fasiliteter. Avdelingen hadde ingen kontroll på hvor mange gjester som befant seg der. Vi gikk ganske fort derifra. Når vi kom til restauranten for å få bord til middagen, var det lange køer Pga at første bordsetting ikke hadde gått fra bordene enda. Da vi endelig fikk bord, fikk vi beskjed om at vi kunne forsyne oss av buffeen, og at kelneren kom for å ta opp bestilling av drikke. Vi sa at vi hadde bestilt tre retters, men fikk da beskjed om at det kun var buffe på lørdager. Etter å ha forsynt oss, fikk vi se at nabobordet med fire gjester fikk servert suppe til forrett. Det satt også noen par rund oss som fikk tre retters. Vi syns ikke vi kunne krangle om dette der og da, men valgte å si ifra ved utsjekking på søndag. Da vi tok det opp, fikk vi beskjed om at det stod ( kjøkkenets valg ) i tilbudet, at det var middagsbuffet på lørdager. De som hadde fått tre retters, var konferansegjester. Dette syns vi var veldig rart, at to vennepar som satt ved et bord, og noen spredte tomannsbord var konferansegjester, var veldig spesielt. Resepsjonisten lovte å melde dette til ledelsen, for at senere gjester fikk bedre informasjon. Alt i alt stod ikke dette oppholdet til forventningene, da vi har vært her ved flere anledninger tidligere år. Det så ut som om hotellets mål var å kapre så mange gjester som mulig, noe som var tydelig på overfylt badeanlegg, lang kø og forsinkelser ved å få bord i restauranten, tomme fat og ventetid på påfyll på både middagsbuffeten og frokosten. IKKE BRA!

1  Takk, annegunnp2016

Hej kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Jag beklagar att er vistelse hos oss inte blev som förväntat och så långt ifrån det nivå som vi skall leverera på. Jag är otroligt tacksam för att du tog dig tid att skriva så detaljerat.

Vi hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans, skicka mig ett mail med era kontaktuppgifter på
linda@stromstadspa.se.