Anmeldt 4. februar 2019

Etter å ha sjekket inn og lagt fra oss tingene på rommet gikk vi ned i lobbybaren for å ta noe å drikke på før vi skulle i spaet, som vi ikke helt visste om måtte bookes eller ikke da informasjonen på nettsiden var litt uklar. Kontaktet hotellet for å reservere bord på restaurant og inngang til spa.
Vi gikk så opp på rommet og skiftet, før vi gikk i hver vår garderobe for å dusje før inngangen til spaet. Allerede her opplevde vi kø, kø og atter kø. Det tok evigheter før en dusj ble ledig. Også inne i spaavdelingen var det kø overalt. Etter vår smak var det presset inn alt for mange mennesker på en og samme tid, og vi måtte oppholde oss i det største bassenget nesten en time før vi kunne sette oss i et av boblebadene, uten kø. Også til de andre fasilitetene var det bare kø. Savnet informasjon om at vi kunne gå ut i lobbybaren og bestille noe å drikke på, annet enn vann som stod fremme i badet. Tok med oss håndkler og badekåper ut i bassengområdet, håndkleene var selvfølgelig tatt da vi skulle forlate området, så vi måtte bruke badekåpene til å tørke av oss med - det ble en kald og fuktig tur opp til rommet igjen. Vi klarte overhode ikke å slappe av i spaavdelingen, det mintes mer om et badeland.

Rommene var fine med gode senger, minus for to enkeltsenger satt sammen da vi opplevde at sengene skled fra hverandre. Det er veldig lytt ut i gangen og rommet ved siden av, da vi hadde fått et rom som kunne deles. Det var som om gjestene i det andre rommet var i samme rom som oss da de pratet!
God mat på Maritimus, og fantastisk god service fra en servitør som løp bena av seg, virkelig imponert!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Nicoline S
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Hej kära gäst,

Tusen tack för ditt omdöme.

Det glädjer oss att höra att ni tyckte om vår mat och personalen i restauranten!

Dina synpunkter om er upplevelse är mycket viktig för oss. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse och framförallt, hur vi kan förbättra oss hjälper du oss med att kunna ge våra gäster förstklassiga upplevelser i framtiden.
Vi har förlängt öppettiderna på Spa till kl 2300 på fredag och lördag då vi har många gäster hos oss i helgerna och
många vill gå in i Spa mellan 15-19. Vi tar med oss din upplevelse i vårt arbete framöver.

Hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss!

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Flott hotell, fine rom, bra spa, veldig god buffé!
Det som trekker ned er følgende: romservice! Fikk beskjed om at vi fint kunne bestille room service frem til klokken 22:00. Forsøkte i resepsjonen, fikk da beskjed om å spørre i restauranten, fikk igjen beskjed om å spørre i baren..
De i baren svarer følgende: nei, vi har ikke romservice..
Overhørte da 2 stk i baren si: "forventer de virkelig romservice nå?? Klokken var 21:15..
Hadde egentlig tenkt å bestille et nytt opphold ved utsjekking, da delux rommene var helt perle.. Men blei faktisk litt usikker nå..
Service yrket er tydeligvis oppskrytt har jeg skjønt..

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 771daniel

Hej Daniel,

Tusen tusen tack för denna feedback.

Det glädjer oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort och speciellt med vår fantastiska buffé!
Vi har roomservice, tusen tack för att du ger oss denna återkopplingen så vi kan informera och leverera ännu bättre i framtiden.

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, skicka mig gärna en mail direkt för att boka, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 27. januar 2019

Top notch on everything.. Gjennomført bra. Fra ankomst til avreise var dette et fantastisk opphold. Delikat og gjennomført frokostutvalg, flott spa med dyktige behandlere, oppmerksomme og servicemindede ansatte i både bar, restaurant & resepsjon. Her behøver du ikke å forlate hotellområdet , da du har det beste av det beste på dette hotellet. Dette stedet hever seg lett som et av de beste hotell opplevelsene jeg har erfart❤️Gleder meg allerede til neste besøk, det burde også du

Romtips: Gå for et rom med utsikt & balkong❤️
Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, mariann b
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hej kära Mariann,

Stort tack för underbart omdöme!

Det är med ett stort leende jag läser att du var så nöjd med din vistelse i sin helhet hos oss och speciellt
våra härliga kollegor.

Ett stort tack från oss alla på hotellet för att du tog dig tid att gå in och skriva det här omdömet.

Vi ser verkligen fram emot att önska dig välkommen till Strömstad igen!

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Var på konferanse med jobben. Hotellet har gode konferanselokaler, et lite minus fire at det var veldig kaldt til å begynne med. Hotellet har flott frokost og ganske bra middag. Rommene er relativt nye og med jevnt god standard. Pluss for god service og vennlig betjening.

Minus var prisen i baren er høy, f.eks. koster det over 400kr pr glass for en rom som på polet koster ca 1100kr for flaska. Parkering kostet 133 kr for ca 28t.

Hotellet har et velutrustet spa anlegg.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 496vegardh

Hej Vegard,

Tusen tusen tack för denna feedback.

Det glädjer oss att ni är nöjda med er vistelse här på Strömstad Spa & Resort frukosten och speciellt med vår fantastiska personal som er gull värd.

Vi hoppas att ni snart väljer att besöka oss igen, varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 14. januar 2019

Hadde gitt kona et spa-opphold i bursdagspresang. Vi ble hyggelig overasket over det stor rommet vi fikk. Vi hadde bestilt tid i spaet og gledet oss til rolig og avslappende spa-tid sammen. Da vi kom til spaet var det flere gjester som var overstadig beruset og satt og ropte og skrek til hverandre. De ansatte gjorde ingenting for å få fjernet eller roe ned gjestene som ødela for alle oss andre selv etter henvendelser fra flere av oss. Etter en halvtime orket vi ikke mer og forlot skuffet spaet. På kvelden tok vi hver vår drink i baren før vi skulle spise middag. Også i baren var det rølpe-tilstander. Jeg bestilte en Long Island Ice Tea - den kostet rundt 240,- det er det meste jeg noen gang har betalt for en drink. Deretter var det jule-buffet som var omtrent halvparten så bra og dobbelt så dyr som lunsj-buffeten vi hadde spist tidligere på båten fra Sandefjord til Strømstad. Da vi la oss ble vi holdt våkne av skrik og rop fra fulle gjester som satt ute og røyket til langt ut på morgenkvisten. Det hjalp ingenting å ringe resepsjonen. Dette var ikke en spa-opplevelse jeg vil anbefale noen. Dette var triste greier..

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Fritzter66
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hej kära gäst,

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om din vistelse.

Härligt att du tyckte så mycket om våra rum.
Det är verkligen tråkigt att höra om er upplevelse av Spa avdelningen och att ni inte fick en riktig god natts sömn.

Vi vill självklart att alla våra gäster ska lämna oss nöjda och jag hoppas att ni är villiga att ge oss en ny chans.
Skicka mig gärna en mail direkt på linda@stromstadspa.se