Anmeldt 2. september 2019

Strömstad spa leverte et godt opphold. Det var meget raskt og enkelt å sjekke inn, samt at rommet var fint og med terrasse med sjøutsikt. Maten dvs buffeten i restauranten var meget god, og det var mye å velge mellom, noe for enhver smak. Vi skulle hatt oppredd en sovesofa på vårt rom, men denne var uten laken, dyner og puter, så vi måtte ned og purre om å få dette. Det tok litt tid, pga mange gjester, men det kom på plass. Spa avdelingen var veldig bra og avslappende.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, KennyO1984
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Kära Kenny,

Tusen tack för fint omdöme!

Härligt att ni njöt av vistelsen hos oss och speciellt middagsbufféen.

Hoppas vi snart får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss!

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig helg på Strømstad Spa. Hotellet var stort og fint, med et deilig spa-anlegg. Her var det alt du kan ønske deg på et spa. Vi opplevde at det var lite folk der, helt ypperlig. Det var dog relativt skittent der, med mye grums i bassengene. Udelikat! Når det gleder barområdet, var det stort og fint, men med ufattelig masse mennesker. Det var mye grøftefyll, og det ble mye venting på drikke i baren.

Takk, Grew579
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Kära gäst,

Stort tack för ditt omdöme.

Härligt att ni hade en fin vistelse hos oss i helgen.
Det skall upplevas och vara rent inne i Spa och i våra pooler, här skall vi direkt vidta åtgärder.
Utomhuskonserten i fredags blev riktig populär, jag förstår att ni kände det var mycket gäster i
baren inne, vi hade också öppnat upp 2 barer ute för snabbare service.

Jag är tacksam för din återkoppling, den hjälper oss att leverera förstklassiga upplevelser
till alla våra gäster framöver.

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Selve hotellet er superfint, nydelig plassert og med flott utsikt. Kort vei inn til Strømstad by. Fine, passe store rom. Mange med utsikt. So far so good!

Ganske dyrt å overnatte der, og til den prisen leverer de ikke i det hele tatt. Flere ting i spa-avdelingen virket ikke (feks finsk badstu både ute og i garderobe virket ikke), bartendere og servitører var uproffe. Dette var ikke verdt pengene!

Takk, 468rikker
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Kära gäst,

Stort tack för ditt omdöme.

Härligt att ni tyckte om hotellet og det unika läget!

Jag beklagar att ni upplevde att stationer inne i Spa inte fungerade, tyvärr tog det lite tid
för oss att få tag i delar och hantverkare under semestern. Nu är bastu och fotbad igång igen.
Vi arbetar kontinuerlig med upplärning i alla avdelningar, det var tråkigt att servicen ni fick inte
var som förväntat eller på ett nivå som vi skall leverera. Detta tar vi till oss och sätter action på!

Önskar dig en fin eftermiddag och hoppas du vill ge oss en ny chans!

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Dro hit for å få en rolig feiring av min 50 års dag. Booket inn 2 overnattinger, hvorav en med spapakke inkludert all mat og 1 behandling pr.pers.
Helt super frokost og lunchbuffet, stort utvalg, frescht og fint opplagt.
God 3 retters middag.
Spaavdelingen var ren og fin, hadde noen rolige og avslappende timer her med dampbad,boblebad ute,snøbad osv. Ekstra deilig med hvilestolene som hadde behagelig musikk i hodeputa.
Tok en aromaskrubbmassasje som var helt herlig samt en hotstone massasje påfølgende dag, også veldig behagelig.
Veldig hyggelig personale, blide og imøtekommende.
Fint rom,rent og ordentlig. Koselig å få frukttallerken og grattiskort på rommet.
Alt i alt et kjempe fint opphold, og jeg kommer gjerne tilbake!
Om det skulle være noe jeg ønsket annerledes, så måtte det være rom med balkong neste gang. Samt gratis parkering.

Takk, heidil502
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Tusen tack Heidi och grattis i efterskott!

Så glad jag blir av denna fina recension:) Den skall jag dela med mig till alla våra
goa kollegor!

Önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss:)

Anmeldt 12. august 2019

Vi var her 2 netter i juli og ble svært skuffet. Vi har besøkt hotellet mange ganger og vært fornøyd både før og etter ny eier. Denne gangen var det en direkte dårlig opplevelse for oss begge. Vi hadde bestilt oppgradert delux rom noe vi har hatt tidligere også. Skuffelsen var stor da vi satte oss på balkongen for å nyte solen. Der lå det rødvins oppkast, ikke delikat. vi konataktet resepsjonen, som sendte opp en for å gjøre rent. Da vi skulle benytte badet oppdaget vi at dusjen ikke var vasket godt nok, snørr etter noen som har snytt seg på glass vegge inbyr ikke til god hygiene og luksus følelse. Dette ble fikset og vasket bort etter ny henvendelse, ble mye trafikk og venting, Det var ikke strøm i kontakten til vannkoker, ga oså beskjed om dette, noe de skulle se på seinere. Var selvfølgelig som vanlig i restauranten og bestilte mat, Det tok sin tid, og var ikke spesielt bra, ble skuffet over at vi ikke fikk maten samtidig noe man kan forvente her, ikke var det helt varmt heller. Ble anbefalt et glass vin, valpolichella uten at kelner informert om at glasset kostet 170,- kroner, ble litt overrasket der i etterkant. Renholdet var desverre en katastrofe på rommet men også på toalettet nede for herrene. Papiret fløt over hele gulvet og det var en stund siden det var gjort rent. se bilde. Alt i alt ble vi veldig skuffet over oppholdet denne ganggen, vi fikk en reduksjon på 500,- Sek. noe som var langt unna den foringesle av vår ferie. Fikk heller ikke kvitteringen ut fra parkeringsautomat. Dette var bare en veldig trist å opplevelse. Vi har sett at dere kan mye bedre, her må ledelsen ta et skikkelig tak på rutiner. For å avslutte det hele så var glasset jeg kjøpte øl i fra baren ute, knust på kanten så det var bokstavligtalt et skår i gleden.

Romtips: Flott utsikt over vannet og havnen. Stor deilig balkong, noe støy fra leilighetene nede .
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Travelling2you
LindaE2835, Hotelldirektör på Stromstad Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager virkelig at opplevelsen hos oss denne gangen ikke ble som forventet og ikke i det hele tatt
på det nivå vi skal levere. Jeg forstår at dere er skuffet denne gangen, det er veldig trist når man sitter igjen med
en slik fölelse etter ett Spaopphold.

Jeg håper dere er vil gi oss en ny sjanse til å levere en mye bedre opplevelse, send meg en mail med deres
kontaktinfo på linda@stromstadspa.se