“Herlig atmosfære ”

Backlunds Bageri, Bistro & Bar
Vurdert som nr. 4 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

For en sjarmerende plass, god stemning og en følelse av helg. Et godt utvalg av både mat og drikke, samt en hyggelig betjening. Kanskje ikke den billigste men absolutt verdt et besøk. Burgeren var pent presentert, på en veldig kul tallerken. Et produkt med smak av hjemmelaget. God kvalitet av kvernet høyrygg. Det fine er man kan velge om man vil ha den rå, medium eller well done. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Travelling2you

Anmeldt 11. desember 2018

Et hurtig besøk for en sulten norsk mann. Spiste ribbe med 5 små poteter og en rar grønn sak som virket som spinat med gul saus. Dette var rimelig ca 100 kr inkludert en Ramløsa. Fet ribbe bit, ikke sprø svor. Takk for en sjokoladebit som fulgte med. Jeg har spist her tidligere. Denne gangen ble jeg nok skuffet. Det er litt svakt med så fet ribbe bit dynket i fet saus. Men rimelig var det jo.

Takk, Tore T
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Lite folk ute i gatene på grunn av sterk vind. Men her inne var det mange som tok kaffe og kake eller en matbit. Lun og god atmosfære. Rent og pent over alt. God kaffe og nydelig kake.

Takk, KaiStick
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

God kaffe og gode kaker på formiddagen
Ligger sentralt til og vel verd et besøk men etter menyen å dømme er prisene litt drøye på kvelden uten å ha smakt måten da. Formuddagskos derimot er helt innenfor

1  Takk, Bjstulen
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

En sensommer familietur til Strømstad betyr også å spise god mat. Vi valgte oss Backlunds og angret ikke på det. Alle ville ha burger med pommes frites og det smakte nydelig.
Jeg anbefaler dette stedet og vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, arildth

Reisende som så på Backlunds Bageri, Bistro & Bar, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Backlunds Bageri, Bistro & Bar? Del dine erfaringer!