“Oppfyller alle forventninger”

Backlunds Bageri, Bistro & Bar
Vurdert som nr. 4 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Var innom tre ganger i løpet av juli og august. Alle gangene ble ulike retter kjøpt. Maten var veldig god alle de tre gangene. Hyggelig lokale, hyggelig betjening og velsmakende mat. Kommer gjerne hit igjen !

Takk, Reisefroken

Anmeldt 20. februar 2020

Bestilte en Cæsar-salat og en kaffe latte. Nøt solen på bryggen like utenfor kafeen/restauranten. Veldig hyggelig personale. Anbefales om man er i området!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 0906jennig
Anmeldt 4. desember 2019 via mobile enheter

Dette var ikke en høydare.
Varmrett som var kald og smakte ingen ting dagens lunsj var ikke vært 119.-
Da hadde en pizza smakt mer

Dato for besøk: desember 2019
Takk, p_l_242
Anmeldt 21. november 2019

Spiste tidlig på dagen et meget godt rekesmørbrød og senere på kvelden noe godt i glassene. Meget hyggelig betjening og koselig atmosfære. Gutta bak bardisken kan sine saker. Rolig og avslappende spise og drikkested.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Indiana_nr1Jones
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Jeg har vært der to ganger siste måneden. Den første gangen var det tre unge damer bak disken. De var mer opptatt av å snakke med hverandre enn å ta hånd om kundene. Den andre gangen var den unge damen bak disken mest opptatt av alt annet enn å betjene oss. Jeg fikk gjenta min (ganske enkle) bestilling tre ganger før hun husket hva det var jeg hadde bestilt. Vanligvis er bakverket ganske godt her. Denne gangen fikk vi begge kanelbuller som var dødbakte.

Jeg forstår at det er nødvendig å ha sommervikarer, men disse må læres opp til å ha fokus på kundene. Det tar seg dårlig ut at oppmerksomheten er rettet mot alt annet enn å betjene kundene.

Dato for besøk: august 2019
Takk, arildb2014

Reisende som så på Backlunds Bageri, Bistro & Bar, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Backlunds Bageri, Bistro & Bar? Del dine erfaringer!