“Kjempegod tapasmiddag 2. juledag i Strömstad”

Toro Kolgrill & Tapas Bar
Bestill bord
tir. 31.1.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Kudos til servitøren på Toro som var så hjelpsom og serviceinnstilt! Vi var fire sammen hvorav tre er veganere. Hadde pp forhånd sendt en mail og spurt om vegansk mat. Fikk positivt svat, men kommunikasjonen mellom mottaker av mail og servitør var åpenbart ikke den beste. Så servitøren fikk en utfordring som han, i samarbeid med oss, håndterte på en fantastisk måte. Han flere retter til oss, blant annet grillet asparges, salat, patatas bravas og hvitløksbrød. Kjøtt- og fiskespiseren fikk veldig gode gambas, hvitløksbrød, calamaris, kroketter og mye annet godt. Servicen var upåklagelig, servitøren oppmerksom og stemningen god i vintermørket i Strömstad havn. Vi kommer gjerne tilbake. Tusen takk!

Takk, Anettens

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

God service, har aldrei smakka så god Tapas før, exsplocive smaker helt utrolig første gang som jeg er målløs over en måltid1

Takk, Thuridur V
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Dette var en høydare. Hadde entrecôte som smakte himmelsk min venninne hadde forskjellige tapasretter hun var målløs under hele måltidet (og det skjer aldrig ) Her skal vi garantert igjen

Takk, 1970lene1961
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig og fint lokale, hyggelig og imøtekommende personell, rask og godt servering, og veldig god mat! Vi kom sent, men de ordnet allikevel bord fort for oss, og vi er veldig fornøyde

Takk, madelenvibeto
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Selv om vi kom litt sent ble vi tatt varmt imot og ble servert smakfulle tapasretter i et stemningsfylt lokale. Særdeles hyggelig innehaver som var serviceinnstilt og ivaretagende mot sine gjester. Vil anbefale dette spisestedet til alle som ønsker en god matopplevelse.

Takk, yvonneburhol

Reisende som så på Toro Kolgrill & Tapas Bar, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Toro Kolgrill & Tapas Bar? Del dine erfaringer!