“Fantastisk!”

tir. 3.8.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 54 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 19. juli 2020

Det beste stedet jeg har vært på! Utrolig bra tapas Bra mat og fantastisk service. Dette er et must i Strömstad

Takk, MariusW89

Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Absolutt nydelige tapas, faktisk så gode at vi hoppet over tradisjonelle desserter og bestilte nye, gode tapas i stedet. Hyggelig, hjelpsom servitør.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, FFlak
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Flott rolig sted, fin behagelig musikk, god service, gode priser og Veldig god tapas! Her drar jeg gjerne igjen!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, charlottestromsnes
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Bra mat, god stemning. Hyggelig sted med vennlig betjening. Kan anbefale tapasen her på det varmeste!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, bwirum
Anmeldt 21. november 2019

Utrolig god mat med tilbehør. Vi spiste grillet lam med grillede grønnsaker, gratinerte poteter og peppersaus. Nyyyyydelig. Veldig hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Indiana_nr1Jones

Reisende som så på Toro Kolgrill & Tapas Bar, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Toro Kolgrill & Tapas Bar? Del dine erfaringer!