“God tapas og burger”

man. 15.8.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Spiste tapas og burger. Tapasen var virkelig god og burgeren var lekkert anrettet og god. Passe mengde mat og hyggelig betjening. Trekker litt ned for iskald vind fra Aircondition og de var nok litt underbemannet. Anbefaler et besøk, men ta på mer enn T-skjorte og shorts.

1  Takk, AndreasMyrengI

Anmeldt 27. juli 2021

Ser det har kommet noen dårlige tilbakemeldinger, og må helt ærlig spørre; har vi vært på samme restaurant?

Vi fikk fantastisk mat og veldig god service.
En av våre beste tapasopplevelser, uten tvil!

Takk, 961jeanettef
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her en kveld i juli og fikk bord ute. Det tok over en halvtime å få noe å drikke. Før maten kom på bordet hadde det gått 1 time og 20 minutter.
Maten var absolutt helt katastrofe - bortsett fra husets hamburger. Et steakhouse med kullgrill som ikke har én ren biff av oksekjøtt på menyen (ikke ytre-, Indrefilet eller mørbrad KUN entrecôte) bør ikke kalle seg steakhouse. Vi burde skjønt at dette bare er et sted hvor man skal få inn flest mulig gjester og flest mulig penger. Lavmål service hvor beklagelsen for at de var forsinket var med «beklager at det tok tid, men dere fikk bord i hvert fall» som om vi var blant de privilegerte få som fikk plass på dette stedet. Når vi etter en drøy time spurte om maten kommer snart, så var svarer «ja, det tror jeg nok».?
På alle ledige bord og sidestasjoner/anretningsbord så fylte de ansatte opp med oppvask og tomgods som gjestene måtte sitte og se på. Måtte be de tørke av bordet fra forrige gjest før maten kom på bordet.
Vi kommer aldri tilbake. Det finnes så mange andre bra restauranter i Strömstad, f. eks. Orient, Heat og Rökeriet.

1  Takk, Elion
Anmeldt 13. juli 2021

Vært her to ganger. Første gangen var ok, men ikke mer enn det. Denne siste gangen var det veldig dårlig. Blåskjellene smakte rått, serranoskinken og ostefatet smakte mugg, og alt som inneholdt hvitløk smakte overdrevent RÅ hvitløk (elsker hvitløk til vanlig...). Tykk chilimajones uten smak istedenfor aioli og rød saus som er mer typisk autentisk spansk. Blekksprutringene var slappe og dvaske. Null hensyn til corona, ingen sprit ved inngangen eller noe annet sted, og da jeg spurte om suketter til kaffen fikk jeg plassert en beholder på bordet full av skitt og fingermerker. Får meg til å undre på hvordan hygienen er på resten av kjøkkenet (vi satt ute) og hvor seriøst de tar korona... Anbefaler ikke.

1  Takk, MetteR408
Anmeldt 19. juli 2020

Det beste stedet jeg har vært på! Utrolig bra tapas Bra mat og fantastisk service. Dette er et must i Strömstad

Takk, MariusW89

Reisende som så på Toro Kolgrill & Tapas Bar, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Toro Kolgrill & Tapas Bar? Del dine erfaringer!