“Gå forbi..”
Anmeldelse av PR Cafe & Mat

PR Cafe & Mat
Vurdert som nr. 34 av 57 Restauranter i Stromstad
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Dette er et sted med små porsjoner og middelmådig mat (biffen var liten, knallhard og gjennomstekt).

Når prisen er skrudd opp langt ut over folkeskikken og betjeningen er potte sur, så finnes det mange bedre alternativer på senteret.

1  Takk, jo-og-co

Anmeldt 16. april 2018

Frekke ansatte som verken sier hei eller smiler. Tar 35 kroner for ei flaske brus, så måtte si til barna at vi heller fikk ta vann denne gangen. Betalte 5 kroner per pappkrus med helt vanlig vann fra springen, ikke tilsatt smak eller kullsyre. Tacobuffeen var også en skuffelse, 129 kroner per person, enda de mangler flere essensielle ting til tacoen, blant annet guacamole. Det var åpenbart at de la mininmalt med innsats i buffeen sin, og de kom iblant og fylte på med santa maria-lomper og santa maria-tortilla. Smakløs taco til stiv pris, kommer aldri til å dra tilbake. Til og med ungene som er veldig enkle i matveien synes dette var et dårlig sted.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, SannaLiva
Anmeldt 3. mars 2018

Jeg syns det er bra og god taco hos dere så vi synes at taco er den beste mat og vi elsker den og den er jo beste i hele verden synes vi med tommlen opp for det

Dato for besøk: april 2017
Takk, t0mre0d0rf
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Svært smakløs biffsnadder, og fajitas som ikke smakte fajitas - slik vi er vant til. Tacos falt i smak for den yngste. Vi velger et annet sted neste gang.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ionwe
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Hadde taco buffe . God mat , fylte på hele tiden . Rent og pent hyggelig betjening. Flott sted å spise midt i Harry handelen

Dato for besøk: august 2016
Takk, nottis1970

Reisende som så på PR Cafe & Mat, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i PR Cafe & Mat? Del dine erfaringer!