“God glutenfri pizza”

Kino's
Vurdert som nr. 20 av 57 Restauranter i Stromstad
Kjøkken: Bar
Anmeldt 17. juli 2020

Hyggelig spisested i stasjonsbygningen. Rimelig og god pizza. Hyggelig service som kjenner igjen stamgjester

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Carsten973

Anmeldt 24. august 2017

Pizza pub og husmannskost til en rimelig penge.
Ligger på jernbanestasjonen og har både inne og uteplass om sommeren
Fikk mat raskt og både mat og drikke var billig

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Bjstulen
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk kjøttrett og en utrolig fin atmosfære. De hadde også god kjennskap til glutenfritt. Kan virkelig anbefales

Dato for besøk: juli 2017
Takk, metteliseb
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Jeg ble overrasket da jeg oppdaget at dette er en restaurant, og ikke en kino, men overraskelsen var svært positiv. Dette er en gammel flott bygning som er innredet som en flott restaurant med god mat og drikke både ute og inne. Etter jeg oppdaget denne perlen så nær båthavna, har jeg valgt å gå de ekstra skrittene for å få langt bedre mat og service en nede på brygga. Det er god grunn til å prøve dette hvis du syntes det kan bli for mye liv på brygga.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Roger C
Anmeldt 4. august 2016

Svært trivelig restaurant et par hundre meter sør for sentrum. Lokalene er meget pene med trivelig uteservering. (utsikten er ikke noe spesielt å skryte av)
Vi spiste pasta av ypperste klasse og når jeg så hva andre gjester fikk servert ble jeg overbevist om at dette stedet skal jeg besøke igjen. Kelneren var svært imøtekommen og servicevennelig. Det er stadig et problem hvis du har med hund, men han ordnet så jeg kunne gå inn på uterestauranten fra utsiden.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Roger C

Reisende som så på Kino's, så også på

Stromstad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Kino's? Del dine erfaringer!