“Hvitløk Burger”

A Bite Of Norway Kvitfjelltunet
Vurdert som nr. 9 av 9 Restauranter i Fåvang
Anmeldt 28. juli 2021

En venn av en sjåfør anbefalte meg denne restauranten. Og jeg er positivt overrasket. Hyggelig service, god mat.
Jeg anbefaler .

Takk, tomaszmF5817JR

Anmeldt 6. juni 2021

Elendig service og godt under middels mat. Søndag formiddag, lite gjester. Vi satt lett tilgjengelig. Vi bestilte hver vår enkle rett, etter 1/2 time måtte vi spørre, og da var vi glemt/«lappen borte». Maten som etter enda mer venting, kom, var åpenbart sjokkvarmet, og ble servert med salat som var brun i kanten og noen uformelige, tjukke løkbiter. Dette stedet anbefales ikke til noen!

Takk, BergljotN2
Anmeldt 12. mai 2021

Stor skuffelse. Ble glemt. Etter en halvtime ble vi spurt om vi skulle ha viltgryte. Det skulle vi, og en dame kom løpende med maten og satte den på bordet. Vi begynte å spise, men.... halvkunken gryte med 2 kjøttbiter og seig potetstappe frister ikke til mer besøk der

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Klokturist222
Anmeldt 14. februar 2021

Meget smakfull norsk mat, delikat anrettet i store porsjoner‍
Sympatisk betjening og god lun atmosfære i store trivelige nyoppussede lokaler⭐️⭐️⭐️
Veldig koselig med kaffe i salongen foran den ene av de to sprakende peisene etter maten
Svært barnevennlig
God parkering
Super familiemiddag en kald lørdagskveld i februar, tusen takk fra oss alle 11, både store og små
-vi kommer ganske enkelt helt garantert tilbake

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Randi H
Anmeldt 20. desember 2021

Dato for besøk: desember 2021

Reisende som så på A Bite Of Norway Kvitfjelltunet, så også på

Har du vært i A Bite Of Norway Kvitfjelltunet? Del dine erfaringer!