Vårt desiderte favoritt anlegg

Selv om vi har hytte på skei, pleier vi å kjøre til kvitfjell for å stå. Det har blitt et stort og... les mer

Anmeldt 21. april 2019
BjornErikSorli
Gjerdrum, Norge
Supert skianlegg

Kvitfjell er perfekt familie anlegg med utfordrende løyper for di som er god på ski/snowboard og... les mer

Anmeldt 5. desember 2018
galagutt
Oslo, Norge

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Et supert anlegg enten du er nybegynner eller ekspert. Masse utfordringer, gode bakker og masse moro! Gode heiser og flotte folk som jobber der!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 179marenm
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Det er fint alpinanlegg hvor det er endel bratte partier i utforløypen. Men det er veldig bra barneområde ved mellomstasjonen og på vestsiden er det flere fine løyper for de som ikke er glad i bratte bakker.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, steinhelget
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på Kvitfjell mange ganger og liker bakkene godt. Jeg liker spesielt godt vestsiden da bakkene gir større mulighet for gode og lange carvingsvinger.

I dag har vi testet Varden med sine to nye bakker i strålende sol.
Umiddelbart tenkte jeg at dette ville bli for slakke bakker for meg, men jeg tok feil. De første hundre meterne gir lav fart på begge bakkene, men deretter er det pur glede. De er brede og helt uten dumper så du får god mulighet til god fart (61 kmh) og gode svinger.

Disse bakkene vil jeg også si egner seg godt for å lære å stå ski. De er relativt jevne i nedfartene.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, christina_skansen
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Meget bra. Flott føre og gode heiser. Parken var noe skuffende. Men man har mye å velge mellom. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, kristian b
Anmeldt 14. februar 2018

Ha med deg sengetøy hvis du skal i leiligheten. og gode bakker for nybegynnere. gode instruktører (nå bare skriver jeg for å få 100 bokstaver)

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Chaosboiii