Supert skianlegg

Anmeldt 28. november 2018
573meretep
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Kvitfjell er perfekt familie anlegg med utfordrende løyper for di som er god på ski/snowboard og lette løyper for di som ikke har kjørt så mye. Mange gode spisesteder med god mat.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, galagutt
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Mange bakker å velge i uansett alder og skiferdigheter! Flotte langrennsløyper og flott natur ellers i året når det ikke er snø.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 573meretep
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Et supert anlegg enten du er nybegynner eller ekspert. Masse utfordringer, gode bakker og masse moro! Gode heiser og flotte folk som jobber der!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 179marenm
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Det er fint alpinanlegg hvor det er endel bratte partier i utforløypen. Men det er veldig bra barneområde ved mellomstasjonen og på vestsiden er det flere fine løyper for de som ikke er glad i bratte bakker.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, steinhelget
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på Kvitfjell mange ganger og liker bakkene godt. Jeg liker spesielt godt vestsiden da bakkene gir større mulighet for gode og lange carvingsvinger.

I dag har vi testet Varden med sine to nye bakker i strålende sol.
Umiddelbart tenkte jeg at dette ville bli for slakke bakker for meg, men jeg tok feil. De første hundre meterne gir lav fart på begge bakkene, men deretter er det pur glede. De er brede og helt uten dumper så du får god mulighet til god fart (61 kmh) og gode svinger.

Disse bakkene vil jeg også si egner seg godt for å lære å stå ski. De er relativt jevne i nedfartene.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, christina_skansen