“Lunsj”
Anmeldelse av Tunet Kro

Tunet Kro
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Fåvang
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Meget bra sted ved E6. Spiste stekte poteter med egg og bacon, og tilnærmet perfekt potet/egg/bacon ratio. Har også meget god thaimat.

1  Takk, grimmis83

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Delvis svidde pommes frites - smakløse. Lunken løvstek med litt grønt....kaffe ok, men tørr fyrstekake innpakket i plast - langt fra ferskvare! Skuffende.

1  Takk, Ole F
Anmeldt 26. oktober 2017

Tunet Kro,er ett unikt sted. God plass, store lokaler, god variert mat fra norsk til Thailandsk mat.
Også hjemmelaget lokal mat!
Flott lekebinge for barn!
Også egnet som selskapslokaler!
Topp trivelig betjening!
Informasjons tavle i inngangs døra. om hva som skjer i bygda
med utvalg av mange turistbrosjyrer og info!
Har mangfoldige gjenbesøkende, både lokale og
turister fra mange land.
Han besnsinsatsjon rett ved siden av.
Kort avstand opp til Kvitfjell Alpin Arena!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Safari799097
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Til tross for plakat langs veien med terningkast fem fra VG-test; dette er noe av det mest sørgelige jeg har smakt i år. Tørre, smakløse og små vårruller med tørr ris og noe salatgreier servert med hermetisk mais. Biffsnadderen var heller ikke mye å rope hurra for. Styr unna. Jeg skal på YX og kjøpe meg en burger.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, mstrommen
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Vanlig kjip tørr gatekjøkken burger med litt salat ved siden av, dårlig opplegg. Kjøpte en vanlig og en barnemeny, ikke verdt stoppen men kan om ikke annet gå på ekstra etterpå å kjøpe noe

Dato for besøk: august 2017
Takk, 894j_rgenb

Reisende som så på Tunet Kro, så også på

Ringebu, Oppland

Har du vært i Tunet Kro? Del dine erfaringer!