“Super❤️”
Anmeldelse av Tyrihanstunet

Tyrihanstunet
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Fåvang
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke Supert vertskap Vakker plass i nydelig natur, som anbefales på det varmeste! Barnevennlig Tusen takk Vi kommer garantert tilbake❤️

1  Takk, Randi H

Anmeldt 8. november 2020

Dette var en veldig hyggelig opplevelse, noe av det beste vi har spist til lunsj. Veldig koselige lokaler og en alle tiders betjening, vil spesielt fremheve driveren.

Dato for besøk: november 2020
Takk, hugbre
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk middag i kveld . Forrett, hovedrett og dessert var helt førsteklasses. Dette var 3. lørdagen i høst vi var der og spiste og alle 3 gangene har vært supre. Forskjellige 3 retter hver gang

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 752karit
Anmeldt 19. februar 2020

Stopper ofte innom her for en øl eller et glass hvitvin - enten inne foran peisen eller ute i en fluktstol når det er sol og varmt som i påsken.
Her er det heldigvis ikke "junk-food" på menyen, men skikkelig hjemmelaget mat av gode råvarer. Hadde i dag til lunch en weissbier og en fantastisk deilig Biff Stroganoff, en av de bedre jeg har smakt på lenge. Øl prisene er som prisnivå ellers i Norge, prisnivå på maten er som i alpene, og ikke spesielt dyrt å betale kr 158,- for en velsmakende hjemmelaget Stroganoff gryte. Dette er vårt stam sted på Kvitfjell.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 17. februar 2020

Stoppet for litt bobler, vin, øl og samt Tyrihans-pølse.
Når vi bestilte bobler så benyttet personalet målebeger, er det mulig? Det er helt bak mål, det er vel ingen som har lært det på "bartender-skolen"?
Servicen er passe bra, så her bør endringer gjøres, smil til livet og livet smiler tilbake:-)
Maten var veldig god, og kostbar!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Henning1967

Reisende som så på Tyrihanstunet, så også på

Ringebu, Oppland

Har du vært i Tyrihanstunet? Del dine erfaringer!