“Beste restauranten i Tacloban”
Anmeldelse av Ocho Seafood Grill

Ocho Seafood Grill
Vurdert som nr. 1 av 96 Restauranter i Tacloban
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

God mat laget av ferske råvarer. Man kan bestille både fisk, kylling og biff. Anbefaler å teste fisken, da denne kommer til restauranten hver morgen. Hyggelig service og lokalene er helt ok.
Tips: smak på lemonaden laget av lime og agurk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anne S

Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Veldig bra men enkel sjømat resturang. Masse vis av fisk, skalldyr, grønnsaker, kylling og kjøtt en bare velger så koker/steker de det som du vil. Veldig billig også. Var en deilig lunch. Anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Shebbas
Anmeldt 4. desember 2016 via mobile enheter

Vi skulle feire 30 års bryllupsdag og dette stedet var førstevalget pga all den ferske sjømaten som hver gang svarer til forventningen. Vi ble først plassert i 2. Etg, men det var et trist lokale, fikk flyttet ned, men også her er det på tide med renovering

Dato for besøk: desember 2016
Takk, OlavS_13
Anmeldt 3. november 2014

En opplevelse i sjømat, velg råvarene, si hvordan du vil ha det tilberedt og nyt måltidet. Var der juni 2014 og hadde et herlig måltid i lag med familie og venner. Ikke noe å si på prisen heller, betalte ca 5000 peso for mat til 14 personer. Et populært spisested, så regn med å måtte vente på å få bord. God service både mens vi ventet ute og når vi kom inn

Dato for besøk: juni 2014
    • Atmosfære
2  Takk, Olav S
Anmeldt 1. mars 2013

Vi Skulle spise her første gang 13.febr.13. Det var en meget positiv opplevelse, sjømaten var sørdeles perfekt laget
Det var så bra at vi bestillt bord til dagen etter, med det samme. Vi skulle ha en Valentinsdag sammen.
Da kom nedturen, det var rett og slett for travelt på kjøkkenet, så retter ble glemt, maten ble overkokt, forretter og hovedretter kom i en fin blanding. på toppen ble jeg matforgitet, er ikke helt sikker på det kom herfra, men det begynte på natter etter vi hadde soist der.

Dato for besøk: februar 2013
    • Atmosfære
2  Takk, TomNorge64

Reisende som så på Ocho Seafood Grill, så også på

Tacloban, Leyte Province

Har du vært i Ocho Seafood Grill? Del dine erfaringer!