“Beste restaurantopplevelsen i Piemonte”
Anmeldelse av Osteria Veglio

Osteria Veglio
Vurdert som nr. 4 av 31 Restauranter i La Morra
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Etter en uke i Piemonte med masse god mat klarte denne osteriaen mesterstykket å toppe alle stedene vi har besøkt. Utsøkt mat, topp service og nydelig utsikt over Barolos vinmarker.
Det som virkelig trekker opp er at de våger å servere litt andre retter enn bare de tradisjonelle Piemonte-rettene (men de er også på menyen).
Tips: Reserver bord på forhånd.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, CecilieW99

Anmeldt 19. april 2017 via mobile enheter

Jeg har spist her ved flere anledninger og jeg har alltid vært svært fornøyd, både med mat, drikke og service.
En blir alltid ønsket velkommen og gjenkjent, noe som gjør at en virkelig føler seg velkommen.
Det bør nevnes at dessertene er helt etter min smak, ikke for søte og godt balansert mellom søtt og syre. Noe en ikke alltid finner i Italia.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Terje K
Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted. Nydelig mat, rikelig med gode viner og utsøkt service. Kan virkelig anbefales. Herfra gikk vi litt lykkeligere hjem

Dato for besøk: april 2017
Takk, Inlotoalt
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi har spist på flere av osteriaene i La Morra de dagene vi har vært her, men dette var det beste!
Her serveres utmerket mat til overkommelige priser, og både servitører og kjøkken er av ypperste klasse.
Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, OlaSkynor
Anmeldt 25. oktober 2015 via mobile enheter

Ønskjer du å få førsteklasses mat til rimeleg pris i rolege omgjevnader med super service, er Osteria Veglio plassen! Alle rettane er smakfulle og lekre for auga. Dette er ein svært populær plass, så hugs å bestille bord i god tid. Restauranten er liten, noko som gjev eit intimt og romantisk preg.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Hege F

Reisende som så på Osteria Veglio, så også på

Barolo, Province of Cuneo
La Morra, Province of Cuneo

Har du vært i Osteria Veglio? Del dine erfaringer!