“Autentisk, bortgjemt perle, nyt middag i bakhagen med en frisk bris fra havet.”
Anmeldelse av Ristorante Acquamarina

Vurdert som nr. 2 av 121 Restauranter i Santa Marinella
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk sjømat, hyggelig atmosfære og god service. Godt utvalg i vin.

En gjennomført restaurant med spennende meny. Vi anbefaler på det varmeste tunfisktartar (starter) og sauté cozze (blåskjell) med en frisk Vermentino fra Sardinia. Et rikholdig utvalg av sjøretter og pasta. Prikken over i’en er den hjemmelagde limoncelloen, en perfekt avslutning på måltidet. En litt bortgjemt perle, som virkelig er verdt et besøk (eller flere) både til lunsj og middag.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Journey23694505439

Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Flott service, flott sted og utsøkt mat. Dette er stedet vi stadig kommer tilbake til. Bordene står under parasoller ute i hagen med flott utsikt over havet. Maten er rikelig og har alltid høy kvalitet.
De har en forrett med 8 ulike små smaker. Denne anbefales sterkt. Nydelige supper og salater - mer enn nok for 2.
Beste vongole i byen.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, torped
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god service. God mat med spaghetti. Ungene fikk tomatsaus, far spiste sjøsnegler og mor lasagne. Maten kom raskt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jarle H
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har vært her noen ganger nå, men kommer alltid tilbake. Hyggelig kelner og topp service bidrar til en alltid veldig god opplevelse. Hel fisk, pasta, lasagne, calamaris - alt smaker godt og serveres raskt og effektivt. Flott å sitte ute under vide parasoller med utsikt til blått hav. Et herlig sted som anbefales. En av våre favoritter i Santa Marinella

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, torped
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi ble møtt av en veldig imøtekommende kelner, som attpåtil snakket bra engelsk. På tross av mange gjester fikk vi strålende service og oppfølgning. Maten var utmerket - anbefaler alle å bestille melanzane parmiggiane til forrett. De mestret både kjøtt og fisk, så her finnes noe for enhver smak. Vanligvis holder vi oss til to retter, men i dag slo vi til med treretters da maten så god.

Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 473bentei

Reisende som så på Ristorante Acquamarina, så også på

Santa Marinella, Province of Rome

Har du vært i Ristorante Acquamarina? Del dine erfaringer!