Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Mor , far og tenåring delte rom. Vi bodde i strand villaen.Helt ok. Rent og pent. Ok wifi. Retro stil og enkel standard. Beliggende på kaien. Anbefales for korte opphold . Frokosten er best i hovedhuset. Anbefaler å betale litt ekstra for å spise der.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, EinarH117
susanneStrandflicka, Receptionschef på Strandflickornas Havshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Tack snälla för att ni tog er tid att skriva några rader om oss, det uppskattar vi verkligen. Ha en fortsatt fin sommar!

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening. Bra rom god frokost og en utmerket restaurant.
Vi var 3 par som overnattet her 2 netter og er svært fornøyd med oppholdet.
En god vin i Hagen skaper fort en god stemning. Siste kvelden spiste vi på hotellets restaurant og ble svært fornøyd med mat og servering.
Bestill rom å reis hit. Utmerket!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Askeland

Vad roligt att ni var så nöjda med ert val av boende. Önskar er varmt välkomna åter!

Anmeldt 12. juni 2019

Vi bodde her en helg i mars og det var bare fantastisk hadde suite med kjempe god plass og interesann interiør. Vi spiste frokost samt en middag på hotellet og det var kjempe service og maten var utmerket. Servisen var upåklagelig , helt topp og vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, p-kjae
susanneStrandflicka, Reception på Strandflickornas Havshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2019

Tack så hjärtlig för dessa fina ord, det uppskattas verkligen av oss i personalen. Vi önskar er varmt välkomna åter!

Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Dette var virkelig en perle av et hotell. Betjeningen og servicen var også veldig bra. Spiste middag en kveld på hotellet og det var en fin opplevelse. Frokosten var deilig og atmosfæren i orangeriet var et flott sted å spise både frokost og middag. Ellers var det bare deilig å sitte i hotellets sjarmerende hage å lese bok eller gå opp og se på nydelig havutsikt. Rommene er små og meget sjarmerende med en deilig god seng. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Trinesblogg
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2019

Hej! Så roligt att läsa din recension. Det glädjer oss verkligen att vi levde upp till era förväntningar och att ni är så nöjda med allt. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss! Vänliga hälsningar Susanne Hero

Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Strandflickornas Havshotell i Lysekil anbefales på det sterkeste hvis du/dere vil oppleve nostalgia, sjarm og historie.
Maten og senger var veldig bra.
Enkelt å parkere.
Dessverre er det ikke universelt utformet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, elnaja
susanneStrandflicka, Receptionist på Strandflickornas Havshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Vad härligt att höra att ni trivdes gott här hos oss. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Susanne Hero