Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Kan vel trygt seie at dette er eit av dei verste hotella eg har besøkt.
Dårleg vaska på rommet, lite hyggelig frukost. Særleg dårleg innredet ( så ut som eigarane hadde vore på loppis) .

Altfor høy pris for den standarden . Vil ikkje anbefale dette på nokon måte.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ellenmA3576NX
Anmeldt 21. mai 2018

Gammelt hotell, sjarmerende gamle møbler, men litt overmøblert og trangt. Kjølig mottakelse i resepsjonen fra dame som kom innom og stilte seg ved PC´en om kvelden (ikke bemannet på kveldstid, man må komme seg inn selv). Greit nok at det ikke er bemannet resepsjon, men hvis betjeningen likevel er til stede bør de være høflige og imøtekommende. Veldig lytt. Grei frokost men servise med hakk i og litt knapp servering. Skitne glass på badehyllen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Anna H
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med knirkende trapper. Fint pusset opp, ingen rom er like. Vi fikk Mail på forhånd med gode råd + mulighet til å komme med ønsker. Ikke døgnåpen resepsjon, men da vi ble et par timer forsinket etter avtalt innsjekk ventet de på oss. Ble møtt av en hyggelig dame som sjekket oss inn og ga oss gode tips til oppholdet. Det luktet litt gammelt på badet, men det var ikke noe problem. Gode senger, vinduer til å åpne. God frokost!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Annette B
Anmeldt 9. august 2017

Vi er en familie på 5, og endte derfor opp med suiten for at vi skulle få plass på samme rom. Litt dyrt til å være såpass gammelt, og det er et minus at hotellet ikke har egen parkering. Barna var imidlertid superfornøyde med mye tumleplass (3 rom), krummelurer i taket, egen balkong og gode senger. Alt i alt en fin opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, EirinOda
Svar fra ledelsen:Besvart 12. august 2017

Tack Eirin för Er feedback, roligt att Ni trivdes hos oss! Vi tar åt oss Era synpunkter!

Anmeldt 26. april 2017

Ett hotell med særpreg. Trapper som knirker og kroker og vinkler hvor du en ser.
Litt slitt men meget sjarmerende sted. Trivelig personal alltid med ett smil. God frokost
Nær til Havets Hus og til en stor fin badestrand.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 812tommy
Svar fra ledelsen:Besvart 21. juni 2017

Tack Tommy för Ert omdöme! Roligt att Ni trivdes hos oss. Hoppas få välkomna Er tillbaka vid ett annat tillfälle!