“Lunch i prosjektet”
Anmeldelse av Berkåk Veikro

Berkåk Veikro
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Berkåk
Beskrivelse: Berkåk Veikro og Gjestegård ligger sentralt til, midt i Berkåk sentrum, like ved E6. Med bensinstasjon, MIX-Kiosk, veikro og overnattingsmuligheter er mulighetene mange på Berkåk Veikro og Gjestegård. Vi har også et aktivitetsområde for de små, som helt sikkert setter pris på et avbrekk fra bilkjøringen. Berkåk Veikro og Gjestegård er en naturlig stopp, uansett hvilken vei du kommer.
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Maten var helt grei bortsett fra en lefselignende svele som var veldig tørr. Eller typisk bensinsraskonmat men grei bord da. Dekket behovet der og da.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bj_rno265

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Helt greit stopp for litt fastfood mat når man ferdes langs landeveien. Kjapp/enkel bestilling, maten kom fort og var innbydende/god.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Terje70
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

17-tiden lørdag ettermiddag, dagens var allerede tomt. Valgte Pytt-i-panne til oss voksne siden det var det eneste på menyen som ikke var gatekjøkkenmat. Ungene valgte kyllingnuggets og pannekaker.

Av servert mat var kyllingnuggets det eneste formildende punktet. Pytt-i-panne var en stusselig porsjon med såvidt lunkne potet- og pølsebiter. Pannekakene var varmet opp på takke, ikke veldig varme og vi fant løkbiter i dem!

Renhold og toaletter var OK, men neste gang blir det pølse på Cirkle-K tvers over gata hvis vi må stoppe på Berkåk.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Joachim P
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

At ikke verden har kommet lengre enn dette....bare trist, skulle tro man kom inn på en kiosk fra 80' tallet

Maten var typisk gatekjøkken og smaker helt greit men kinasalaten trekker ned....

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, Terjejakobsen
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Menyen er photoshoppet til det ugjenkjennelige sammenlignet med hva som kommer ut av kjøkkenet. Sjelløst og kjedelig

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, 606bj_rnb

Har du vært i Berkåk Veikro? Del dine erfaringer!