“Siste gang”
Anmeldelse av Berkåk Veikro

Berkåk Veikro
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Berkåk
Beskrivelse: Berkåk Veikro og Gjestegård ligger sentralt til, midt i Berkåk sentrum, like ved E6. Med bensinstasjon, MIX-Kiosk, veikro og overnattingsmuligheter er mulighetene mange på Berkåk Veikro og Gjestegård. Vi har også et aktivitetsområde for de små, som helt sikkert setter pris på et avbrekk fra bilkjøringen. Berkåk Veikro og Gjestegård er en naturlig stopp, uansett hvilken vei du kommer.
Anmeldt 1. september 2019

Vi kommer ikke tilbake. 200kr for en snadderporsjon, og ingen av oss ble mette. Alt var dessuten så dynket i grillkrydder, at man merker ikke forskjell på hva man spiser.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lisa H

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

God mat , godt utvalg ,ikke billigst. Godt besøkt så litt ventetid var å forvente. Når maten kom var det en helt akseptabel porsjon for en voksen mann. Hyggelig betjening , fine lokaler , enkel og grei parkering rett på utsiden.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 631p_la
Anmeldt 11. august 2019

Dette ble mitt siste besøk på Berkåk veikro. Etter mange besøk over flere år har kvalitet på mat gått betraktelig ned, samtidig som at prisene er skyhøye, nærmest på grensen til det patetiske. Pris kontra kvalitet på mat harmonerer ikke. Virker som at kroens eiere KUN er ute etter å melke kundene for mest mulig penger. Dette er ingenting annet enn et ran og er utrolig trist. I mange år var besøket på Berkåk sammen med mine besteforeldre turens høydepunkt. Deilige koteletter med potet, surkål og sjy. I dag betalte jeg 828kr for 3 skarve ihjelstekte burgere og en alminnelig pizza inkludert drikke. Mine besteforeldre hadde vridd seg i graven om de hadde vært døde.

Dato for besøk: august 2019
Takk, sondrenorum
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Stoppet her på vei til Trondheim. Overstekt pomme frittes og kalde pølser. Mye støy fra lekekroken. Dårlig servise.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Maten var helt grei bortsett fra en lefselignende svele som var veldig tørr. Eller typisk bensinsraskonmat men grei bord da. Dekket behovet der og da.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bj_rno265

Har du vært i Berkåk Veikro? Del dine erfaringer!