Priceline
Agoda.com
Anmeldt 30. oktober 2018

Litt av en opplevelse da. God mat og rask service. Hadde vært perfekt dersom kafeen var inkludert i prisen.
Anbefaler til alle som kjører forbi dette stedet. Her finner du billige rom inkludert gratis internett..

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Andreas s
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig et mer hyggelig sted sol ligger sammen med Tesla Superchargers. Rask og hyggelig betjening, fint oppusset innvendig. Ser veldig ordentlig ut. Til og med for oss med hun var det en god opplevelse. Vi må jo sitte ute, men her var det laget en paviljong ut med varmekabler og sofaer (selvom disse var litt skitne). Og vi kunne åpne skyvevinduene for å få gjennomtrekk. Laget både for varme og kulde. Pizzaen var god - tok kun 8 minutter!! Og veldig fint for barn, og rene toaletter. Godt jobbet folkens!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ViggiLillehammer
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Enkelt overnattingssted men med alle fasiliteter som trengs. Gratis Internett. Bra spisested ved veikro spm er i nærheten. Med lekeområde for de yngste. Fint matutvalg til og med økologisk ;-) kan anbefales for hele familien.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Leifileif
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Anbefales hvis du skal stoppe for en rask overnatting, middag, snacks eller drivstoff fylling. Rask service. Hyggelig betjening. Mange bord for bespisning. Veldigbra salat bord. Mange ledige parkeringplasser bak kroa med egen inngang bak.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, fr0deu
Anmeldt 31. mai 2017 via mobile enheter

På tur til/fra Trøndelag pleier vi stoppe v Berkåk veikro..der er vi garantert å få GOD og real mat. Seibiff m løk var særdeles god. Rask og hyggelig betjening. Rent og ryddig. Anbefales på det varmeste av to "kresne" veifarende..som er litt lei av pommes frites.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, edelirener